Ja, de burde oprette et SMS-system der tvinger chaufføren til at planlægge og sende besked når han forlader lageret.
Engang vi var på ferie i Norge fik vi en SMS 3 timer inden færgen skulle sejle merd besked om at færgen var forsinket i 2 timer. Ergo kunne vi køre ind til Ikea og fordrive tiden i stedet for at holdei et færgeleje i 2 timer ekstra. Det var sgu' service!!!!!!!!!!!
Nej det må være problematisk for nogle mennesker at skulle tage en fridag for at modtage en pakke. Desuden er det jo svære at få lov til at betale på deres website en at blive astronaut.
Nu skulle jeg kun bruge et batteri, som en fra min familie skulle bruge. Så jeg har aldrig handlet med dem før, så blev meget overasket over hvor dårlig opbygget deres internet side og deres betalingsproces er. Det kan godt være deres produkt er OK det skal jeg ikke kunne sige.
Synes bare det er sjovt at i år 2009, store virksomheder ikke kan yde en bedre service! De kunne evt. bare sende deres pakker med eksempelvis post Danmark, så skal deres kunder ikke side hjemme en hel dag! Endda en dag som Dell suverænt har valgt..!
Det kommer vel i bund og grund an på hvad der står i handelsbetingelserne. Står der at de leverer indenfor en tidsramme på 8 timer, er det da ok.
Flere leverandører bruger denne form. Jysk - Ikea m.fl.
Det er da fuldstændigt lige meget om det står i handelsbetingelserne... En virksomhed må da være intereseret i at deres kunder kommer igen..! Personligt er jeg ligeglad da jeg selv bestemmer mine arbejdstider, og sagtens kan arbejde hjemmefra. Men det kan gøres meget bedre!
Ja, de burde oprette et SMS-system der tvinger chaufføren til at planlægge og sende besked når han forlader lageret.
Engang vi var på ferie i Norge fik vi en SMS 3 timer inden færgen skulle sejle merd besked om at færgen var forsinket i 2 timer. Ergo kunne vi køre ind til Ikea og fordrive tiden i stedet for at holdei et færgeleje i 2 timer ekstra. Det var sgu' service!!!!!!!!!!!
Klart at det kan gøres bedre, og det kan også undre at de ikke gør lidt mere ud af deres service. Jeg har det nu personligt sådan at jeg vælger mine leverandører dels efter produkt / pris, men også efter leveringsbetingelserne. Så blir' mine forventninger nemmere indfriet.