Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det må da kunne gøres bedre..!

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære kunde,                                                                     

Deres Dell ordre 5229XXXXX forventes at blive leveret                   

MANDAG 21. SEP 2009 mellem 08:00-16:00                                         

Arranger venligst at nogen er tilstede i dette tidsrum.                        

Da Deres ordre er på vej beklager vi, at det er for sent at ændre noget på ordren eller ændre leveringsadressen.

-- Jeg tror der er rigligt plads til forbedring! Big Smile                                                                                 

Fra København
Tilmeldt 29. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 12:18

Jeg er sikker på at hvis dell kunne gøre det bedre gjorder de det bedre!

Husk nu på at de bygger hver maskine fra bunden af hver gang de får ordre ;)

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 12:24

Nu bygger de den faktisk ikke fra bunden! Eller det komme an på hvordan du definere bunden..Big Smile

Dette er heller ikke en ordre på en computer..

Desuden burde de kunne planlægge en mere præcis leveringstid end en 8 timers horisont, hvor de forventer at en kunde skal være hjemme...

Det er vel år 2009 Surprise

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:31

Helt enig - dårligt formuleret, alt for bredt tidsrum.

Kan ikke påstå det er en mail man modtager og tænker _ Fedt der vil jeg sku handle igen...

Mvh

Jesper

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 12:35

Det kommer vel i bund og grund an på hvad der står i handelsbetingelserne. Står der at de leverer indenfor en tidsramme på 8 timer, er det da ok.

Flere leverandører bruger denne form. Jysk - Ikea m.fl.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:36

Ja, de burde oprette et SMS-system der tvinger chaufføren til at planlægge og sende besked når han forlader lageret.

Engang vi var på ferie i Norge fik vi en SMS 3 timer inden færgen skulle sejle merd besked om at færgen var forsinket i 2 timer. Ergo kunne vi køre ind til Ikea og fordrive tiden i stedet for at holdei et færgeleje i 2 timer ekstra. Det var sgu' service!!!!!!!!!!!

Michael

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 12:42

Nej det må være problematisk for nogle mennesker at skulle tage en fridag for at modtage en pakke. Desuden er det jo svære at få lov til at betale på deres website en at blive astronaut.

Nu skulle jeg kun bruge et batteri, som en fra min familie skulle bruge. Så jeg har aldrig handlet med dem før, så blev meget overasket over hvor dårlig opbygget deres internet side og deres betalingsproces er. Det kan godt være deres produkt er OK det skal jeg ikke kunne sige.

Synes bare det er sjovt at i år 2009, store virksomheder ikke kan yde en bedre service! De kunne evt. bare sende deres pakker med eksempelvis post Danmark, så skal deres kunder ikke side hjemme en hel dag! Endda en dag som Dell suverænt har valgt..!Yes

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 12:46

Stig H Jensen:

Det kommer vel i bund og grund an på hvad der står i handelsbetingelserne. Står der at de leverer indenfor en tidsramme på 8 timer, er det da ok.

Flere leverandører bruger denne form. Jysk - Ikea m.fl.

Det er da fuldstændigt lige meget om det står i handelsbetingelserne... En virksomhed må da være intereseret i at deres kunder kommer igen..! Personligt er jeg ligeglad da jeg selv bestemmer mine arbejdstider, og sagtens kan arbejde hjemmefra. Men det kan gøres meget bedre!

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 12:47

Indkøberen/Fokus:

Ja, de burde oprette et SMS-system der tvinger chaufføren til at planlægge og sende besked når han forlader lageret.

Engang vi var på ferie i Norge fik vi en SMS 3 timer inden færgen skulle sejle merd besked om at færgen var forsinket i 2 timer. Ergo kunne vi køre ind til Ikea og fordrive tiden i stedet for at holdei et færgeleje i 2 timer ekstra. Det var sgu' service!!!!!!!!!!!

Michael

Godt eksempel ..! Yes

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 12:58

Klart at det kan gøres bedre, og det kan også undre at de ikke gør lidt mere ud af deres service. Jeg har det nu personligt sådan at jeg vælger mine leverandører dels efter produkt / pris, men også efter leveringsbetingelserne. Så blir' mine forventninger nemmere indfriet.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)