Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med udbydere af e-mail kampagne håndteringssystemer?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med udvikling og lancering af nyt site/webshop version 1,0 skal der tilkøbes et e-mail kampagne håndteringssystem med dertilhørende skabeloner og designs. Løsningen skal gerne være simpel. Anbefalinger af udbydere ønskes, samt indikation af prisniveau herpå!

Mvh.

MTM

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 09:26

Hej

Jeg er super glad for Aweber.
Som jeg synes er let at anvende både til kampagner og nyhedsbreve. De har nemme og gennemskuelige tutorials, der gør det let at bruge.

Køber du et årsabonnement ligger den billigste pris på omkring 1000,- ellers hedder den 20 $ pr. måned og op alt efter antal mailadresser.

kh.
sophie

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 09:27

Nu skriver du ikke noget om hvor mange mails du har behov for at sende - og prismæssigt er der stor forskel på hvem du skal bruge efter hvor mange mails du sender.

Jeg sender ca en halv mio i måneden, og jeg er meget glad bruger af www.ymlp.com.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Rødovre
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 09:38

Hejsa.

Der findes en række løsninger med hver deres styrke og svagheder.

Hvad ligger du i "simpel"? Betyder det, at systemet ikke nødvendigvis skal hjælpe dig med at maksimere afsætningseffekten på dit nyhedsbrev gennem analyse og målinger? Eller betyder det, at du ikke vil bruge så meget tid på nehedsbreve, så det ikke må tage mere end én time af din tid at sende det ud?

Hvor ofte planlægger du udsendelse og til hvor mange? Det kan have indflydelse på dit valg af system med tilhørende forretningsmodel. 

Jens Adamsen

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:47

Tak for svar. Med simpel menes, håndteringen - skal være nemt at benytte, og ikke kræve for megen tid. Udsendelse hver 2 uge - og til start omkring 50.000 stk.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 10:40

Du kan eventuelt kigge forbi på www.mailinglist.dk hvor du nemt og hurtig kan udsende dine nyhedsbreve og følge lidt med i statistik over hvordan det går.

Vi laver desuden designskabelon der passer til dine ønsker inkl. i prisen.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)