Hej Amino'er -
Jeg er asst. manager (som man siger) i en butik, hvor vi lige nu bruger Navision (eller NAV, eller MBSdynamic eller hvad pokker det hedder i denne uge) til POS og lagerstyring - planen var, at hele økonomien skulle styres med dette værktøj, ,men... Vi er meget lidt tilfredse med det, systemet er for bruger-uvenligt og tungt. Derfor kigger vi os om efter alternativer - det gør heller ikke noget, at det ikke koster lommen (hvad Navision gør!), så jeg tænkte at spørge alt godtfolket i disse kompetente fora: - er der nogen, der kender et godt POS-system til små og mellemstore forretninger?
Alt har interesse; jeg er i research-fasen og vil ikke udelukke noget...
Håber på en masse go' feedback, og på forhånd tusind tak til jer alle!
:) Jesper W. |
Update: - egen research & bekendtes erfaringer har ledt os i armene på DdD, med hvem vi er i gang m. indledende øvelser.
Feedback er stadig interessant, men i hvert fald agter jeg at opdatere denne tråd med vore egne findings, for det tilfælde at vores erfaringer kan gavne andre.
Har i øvrigt også rettet en prøvende henvendelse til OpenBravo - www.openbravo.com - et open source POS. Det er selvfølgelig lidt risky med en potentielt "usikker" (u-supportet) løsning til noget så vigtigt, så det står og falder nok, om ikke med andet, så med om vi kan finde en dansk partner...
- eller med, om jeg er den eneste i huset der er fascineret af mulighederne i open source ;)
Stay tuned, hvis det interesserer dig.
Jesper W.