Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Point of Sale system

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 15. Mar 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 15. Mar 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:53
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 07:34

Hej jesper
jeg er indehaver af et firma der laver den slags løsninger.
hvis du er intraseret i lidt sparing er du velkommen til at give mig et kald eller smide mig en PM
Hjælper dig gerne med at finde en god løsning :)

/Jacob

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 07:47

Arrrh Sorry kan ikke dy mig
bare for at du har noget at sammenline med kommer der her et Vaske egte amino tilbud ;)

Vores løsning er et Buldblods POS løsning med kæde styreing og hele molevitte
med central administration(admin sker et sted ikke noget med at fedte med opsætning ude i butikekrne, heller ikke ved installation) vare arves på tværs af butikker osv. håndterer kontering på kassen , integerert dankort, automatisk dankort gebyr ved udlandske kort , rabatter osv.

Løsningen koster normalt 500kr pr kasse pr måned inten opstart ingen opsigelse.
MEN da aminoer skal stå sammen er jeg villig til at tilbyde færste 2 måneder gratis
derefter 400 om måneden. Sælger ikke slv vores løsning men jeg skal nok sørger for at der er en forhandler der kan hjælpe hvis det bliver actuelt :)

Nå men så har du/i da om ikke andet noget at sammenline med :)

Ps. e-conomic løsningen koster ikke extra, alt bliver bogført automatisk, du skal blodt godkende posterne:)  letterer kan det ikke være. 

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 39
Fra  Jesper W. of Copenhagen Skrevet kl. 12:26

Puha, der er gået lang tid - how time flies og alt det der...

Først: Tak til alle jer, der er kommet med gode forslag og tilbud - det er go' Amino-spirit!!

Dernæst: - vi har (som kort nævnt) valgt en partner, og har nu arbejdet med dem siden marts måned, og vi er rigtig godt tilfredse. Derfor anbefaler vi hermed, til enhver der søger POS-system:

Admind Retail - www.admind.dk

Prisen er endog meget konkurrencedygtig (jeg vil dog ikke begynde at love prissedler ud på andres vegne, ring eller skriv til Admind og få et af deres gode tilbud) , og systemet er let at bruge i det daglige, både hvad angår ekspedition og administration.

Dertil kommer, at Admind selv har bygget systemet op fra grunden og derfor ved præcis, hvordan alting fungerer, og - igen, for yderst rimelige priser - kan customize stort set enhver funktion på forlangende og i løbet af kort tid.

I den omtalte rimelige pris indgår også en Office-del med fuld finans- og administrationshalløj, kundekartotek selvfølgelig, telefonsupport og den slags, kort sagt, alt hvad en butik (eller kæde) har brug for. Fint-fint system.

Så dér, alles OK, og alt sådan noget - tak igen til jer alle!

:)

Jesper W.

asst. manager

Rue Verte

Jeg hjælper virksomheder med at værdiforøge gennem kundeoplevelsen: www.jesperwille.com

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)