Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drop Shipping Avance...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skodborg
Tilmeldt 26. Jun 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino´er

Jeg er ved at starte en ny del op af min virksomhed, hvor dropshipping muligvis kommer på tale.

Mit Spørgsmål til dig er hvad skal du have i avance for at sælge et Dropshipping produkt ??

en typisk varer koster mellem 20 og 500kr. i vejl. udsalg + fragt.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 20:26

Umuligt at stille det op sådan. Alt afhængig af produktet er konvertering og dermed annonceudgiften forskellig. 

Fra Skodborg
Tilmeldt 26. Jun 08
Skrevet kl. 21:28

OK hvad skal du vide for at kunne give et seriøst bud ???

de fleste af vores varer er inden for beklædning og profiltøj

Fra Ballerup
Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 09:13

Hej

Du skal overveje andre faktorer end bare hvad folk skal have i % af salget. Din troværdighed spiller ind - kan en kunde forvente at en ordre sendt til dig bliver behandlet hurtigt og effektiv og at du altid har varen på lager. Kan du leve op til det og kommunikere det ud, så er du kommet langt.

Så kommer sådan noget som fragt - jamen jeg betaler jo fragten siger du. Ja det er rigtigt. Men situationen hvor slutkunden køber noget af dit og noget af webshoppens egne varer giver pludselig to gang fragt.

Ud over det lyder det som om du forlanger man sælger til en fast pris - hvis ikke er det at fastsætte en pris og så lade din kunde sætte prisen.

Bare et par tanker herfra.

God weekend når i når dertil.

Mvh Nicolai

Fra Skodborg
Tilmeldt 26. Jun 08
Skrevet kl. 09:35

Hej Nicolai

Tak for dit svar, jeg er godt klar over at der er mange faktorer der spiller ind, bla fragt som altid er en øm kartoffel, vedr dette punkt overvejer jeg en fast pris pr ordre (et sted mellem 35-60kr).

vores leveringstid er fast max 7 arbejdsdage ( vores varer bliver produceret specielt til hver kunde, efter kundens ønske og varen produceres inhouse, så der er ikke problemer med leverandørsvigt)

jeg vil ikke forlange at varene bliver solgt til en fast pris, men vil værer sikker på at den pris jeg fastsætter som vejl. på varen er god nok til at sælger gidder sælge varen, hvis han så domper prisen af en eller anden gund, er det jo hans problem.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)