http://jobnet.af.dk/jobbanken/SeAnnons/SeAnnons.aspx?iPlatsannonsID=1413703 Håber der sidder en dygtig sælger blandt Amino-folket :-) VH Jonathan Løw ENGODSAG.DK. |
Til eventuelle ansøgere kan jeg ikke lade være med at bemærke denne linie fra jobannoncen: "På den måde sidder du med det stærkeste produkt for online markedsføring, der er på markedet. " Dette vil jeg mene er en alvorlig overdrivelse og langt fra den opfattelse de fleste vil have. Det er naturligvis en subjektiv vurdering fra min side - lige som det også er det fra engodsag.dk :)
Jeg vil i øvrigt betvivle at "der vil være store muligheder for en rigtig pæn månedsløn" - med 500 kr. pr. INDGÅET AFTALE skal der lukkes mindst 2-3 aftaler om dagen for bare at have en nogenlunde almindelig løn. Skal du op i en bare nogenlunde "god" (igen, naturligvis subjektiv) sælgerløn på f.eks. 30-40.000 skal der lukkes 80 aftaler om måneden. Det kræver i hvert fald sin mand - mildt sagt
Min kommentar er nok farvet af, at jeg generelt ikke bryder mig om denne form for ren provisionsløn, da det sgu minder mig lidt for meget om et arbejdsmarked fra 30''erne. Personligt går jeg mere ind for at behandle medarbejdere bedre - mere anstændigt, men det er jo bare min holdning ... Provision er en god motivation for sælgere, men jeg synes satme man skal give dem en grundløn de med garanti kan leve af - det andet synes jeg personligt er uhyre usympatisk. Men igen, det er jo bare mig ...