Jeg mener også, at han til enhver tid skal kunne udlevere en kvittering på kundens forespørgsel, og derudover mener jeg også at der er en bestemmelse om at fysiske butikker SKAL have et kasseapparat. Det er kun kræmmere og butikker uden fast adresse, som må arbejde uden kasseapparat.
Men jeg er ikke sikker i ovenstående...
Derfor vil jeg også opfordre dig til at glemme sagen, og i stedet sætte det til salg på nettet. Du kan også vælge at gemme det. Hvis der ikke er en tydelig angivelse af udløbsdato, så gælder gavekortet i 5 år.
Så ind på et af de allerede nævnte steder, og hvis du bare skal af med det, så sæt det til salg på QXL.dk eller måske Aminomarked! :-)
Derfor vil jeg også opfordre dig til at glemme sagen, og i stedet sætte det til salg på nettet. Du kan også vælge at gemme det. Hvis der ikke er en tydelig angivelse af udløbsdato, så gælder gavekortet i 5 år.
Må korrigere dig. Der trådte nye forældelsesregler i kraft den 1. januar 2008. Fristen er nu kun 3 år.
Der er mulighed for at forkorte denne frist ved gensidig aftale mellem partnerne men den må ikke være urimelige. Der er endnu ingen afgørelser efter de nye regler om udgangspunkt 3 års forældelsesfrist...
Som det nok er gået op for dig er det en kedelig situation du er havnet i. Det er så godt som umuligt for dig at returnere det, men du kan jo altid se om du ikke kan afsætte det andre veje.
QXL, Facebook, Baboom, etc. er alle gode bud på afsætningsmuligheder men jeg vil da også lige foreslå sitet BodyMod.dk - Danmarks største hjemmeside for alle der interessere sig for tatoveringer, piercinger og body art.
Der burde være rig mulighed for at komme af med det på BodyMod - HVIS du altså har valgt en dygtig tatovør!