Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg få min penge tilbage? Hjææælp

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

det forholder sig sådan at jeg har købt et gavebevis på 700kr. hos en tatovør til min veninde,
her d. 09.09.09. Situationen er den at hun alligevel ikke ønsker at få lavet en tatovering, og vi i den forbindelse ønsker at få pengene refunderet .

Jeg ringer ned til tatovøren i dag d. 14.09.09 og siger jeg godt vil aflyse tiden jeg har fået samt ha´ refunderet mine 700kr. som jeg har givet for gavebeviset. Dertil svarer han at dette kan ikke lade sig gøre.
Jeg oplyser ham om at det ingen steder stod, hverken i butikken eller på gavebeviset.

Så spørg jeg jer kan det passe at jeg ikke kan få mine penge tilbage?
Da jeg spurgte ham nede i butikken den dag jeg købte gavebeviset kunne jeg selvfølgelig godt få refunderet gavebeviset (Hvilket i dag jo er påstand mod påstand). Det stod heller ingen steder i butikken, heller ikke på gavebeviset. Og vi kunne heller ikke få en bon/kvittering på gavebeviset. Hvilket jeg os gjorde opmærksom på i dag da jeg ringede der ned. Hans kommentar var bare, har du nogensinde set en tatovørbutik med et kasseapparat

Eftersigende skulle det være en rimelig anerkendt tatovør. Men med dårlig sans for kundeservice mener jeg:)
Håber i kan hjælpe 

Mvh. Nicklas

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 14:02

Hej Nicklas,

Hvor ligger tattovøren henne?

Mvh

Dan

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 14:12

Når han har lovet dig mundtligt at det kunne byttes hænger han på den,,, desværre kan du ikke bevise det!! Så der har du tabt

Der hvor du står bedre er hvis han ikke har registreret det i regnskabet (hvilket han jo selv indrømmer, da han ikke vil lave kvittering, hvilket han SKAL i henhold til loven).

Hvis du vil gå efter ham har du et par muligheder som jeg ser det:

1. Du kan kontakte ham og bede om penge og fortælle ham at du ellers vil gå videre med gave kortet og anmelde ham for at have solgt det uden om regnskabet.

2. Du ringer direkte til Skat og siger du har et gavekort om sælger ikke har ville give en kvittering på, da det ikke skulle i regnskabet. Skat ved nok godt at tatovører ikke er dem der oplyser mest af deres overskud (beklager generaliseringen.Smile..)

3. Du ringer til ham og optager samtalen og får ham til at sige det med at "han ikke bruger kasseapparat" og derefter går du til punkt 1 eller 2"

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:42

Garfield:

Hej Nicklas,

Hvor ligger tattovøren henne?

Mvh

Dan

Hej Dan,

København v. Nyhavn

Nicklas

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 14:44
Hmmmm øv. Ville gerne have købt det, hvis det var i / nær Odense, men det kan man desværre ikke kalde det. Held og lykke med afsætningen / returneringen af det.
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:47

Garfield:
Hmmmm øv. Ville gerne have købt det, hvis det var i / nær Odense, men det kan man desværre ikke kalde det. Held og lykke med afsætningen / returneringen af det.

Tak tak:) 

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 15:31

Hej Nicklas
Afhængig af hvor du bor henne i  landet, så burde det at dømme efter tatoveringers popularitet, være til at komme af med et sådant gavekort igen. Mon ikke at du har en bekendt der gerne vil købe det for en 600-mand e.lign.?  Wink

Held og lykke med det!

Dbh
Jørgen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:36

Jørgen Linnet:

Hej Nicklas
Afhængig af hvor du bor henne i  landet, så burde det at dømme efter tatoveringers popularitet, være til at komme af med et sådant gavekort igen. Mon ikke at du har en bekendt der gerne vil købe det for en 600-mand e.lign.?  Wink

Held og lykke med det!

Dbh
Jørgen

Prøver os lige at sætte den ind på min facebook:)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 22:03

Hej Nicklas,

Som det nok er gået op for dig er det en kedelig situation du er havnet i. Det er så godt som umuligt for dig at returnere det, men du kan jo altid se om du ikke kan afsætte det andre veje.

QXL, Facebook, Baboom, etc. er alle gode bud på afsætningsmuligheder men jeg vil da også lige foreslå sitet BodyMod.dk - Danmarks største hjemmeside for alle der interessere sig for tatoveringer, piercinger og body art.

Der burde være rig mulighed for at komme af med det på BodyMod - HVIS du altså har valgt en dygtig tatovør! 

Held og lykke med det,

Mvh.

Janus

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)