Hvad sker der lige med de der giver indlæg som Mikkels dårlig karakter -
Der er der en gennemgribende pointe i det han skriver. Jeg læser det er ikke salgsgas eller et forsøg på at sælge sine egne ydelser. Det er "no bullshit" rådgivning fra en tung spiller i branchen. Er man mand nok til at give en dårlig karakter til et indlæg, bør man også være mand nok til at tage diskussionen omkring det man synes er dårligt ved indlægget - eller har jeg overset noget her? Hvis SEO var mit fagområde, og jeg mødte nogen jeg synes skulle advares imod at købe katten i sækken, og få et "reality check" omkring mit fagområde - ville jeg da også gøre det. -Karsten
|
Karsten Lund:Der er der en gennemgribende pointe i det han skriver. Jeg læser det er ikke salgsgas eller et forsøg på at sælge sine egne ydelser. Det er "no bullshit" rådgivning fra en tung spiller i branchen.
Jeg sætter stor pris på Mikkels rådgivning - uden tvivl. Det var sammenligningen med, at man ikke bliver læge af at læse en 20siders pamplet, jeg syntes var nonsens. Det er næppe rådgivning men logik for burhøns ;-)