Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg dog lave? (endnu en...)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 64
Fra  Det lille Risteri Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino brugere. Jeg er forholdvis nybegynder herinde når det kommer til at poste indlæg, men jeg er flittig bruger af den skrevne tekst.

Dette er endnu en "hvad ville du gøre", eller "hvad synes du jeg skal gøre tråd" så er i advaret...

Og for at få tråden til at køre i den rette retning så må jeg hellere lægge ud med at skrive lidt om mig selv og mine tanker.

Jeg er en ung mand på 26 år som til dagligt arbejder med teater/teknik/teateradministration og har efterhånden gjort det i 6 år, og er såmænd også glad nok for det, men jeg har lidt svært ved at se mig selv der om et par år.

Kort og godt så har jeg arvet lad os sige 500.000 kr.  som jeg gerne vil have til at yngle og skaffe mig mad på bordet om nogle år.

Jeg kaster lige nogle bolde op i luften..

Jeg har ofte leget med tanken om at starte en webshop op, men det går som regl i stå når jeg når til tanken om at pakke ting ind og rende på posthuset hele tiden. Men jeg kan rigtig godt lide tanken om selv at kunne administrere sin tid.

Overvejet at starte en web auktions site op hvor folk kan sælge hjemmelavede ting lige fra malerier til strikkede strømper.

Jeg har også leget med tanken om at købe en eller to ødegårde i sverige og starte med at leje dem ud, men jeg ved ikke om der er ”penge” i den...

Jeg overvejede også at importerer ”miracle fruit” http://en.wikipedia.org/wiki/Miracle_fruit og sælge det via en hjemmeside.

Jeg har faktisk også købt et domæne der peger henad imod velgørenhed, men jeg ved ikke hvad jeg vil have på den.

Jeg overvejede også at lave en butik som solgte hifi af bedre kvalitet og evt små computere og touchskærme til køkken/bil brug osv.