Hej alle Amino brugere. Jeg er forholdvis nybegynder herinde når det kommer til at poste indlæg, men jeg er flittig bruger af den skrevne tekst. Dette er endnu en "hvad ville du gøre", eller "hvad synes du jeg skal gøre tråd" så er i advaret... Og for at få tråden til at køre i den rette retning så må jeg hellere lægge ud med at skrive lidt om mig selv og mine tanker. Jeg er en ung mand på 26 år som til dagligt arbejder med teater/teknik/teateradministration og har efterhånden gjort det i 6 år, og er såmænd også glad nok for det, men jeg har lidt svært ved at se mig selv der om et par år. Kort og godt så har jeg arvet lad os sige 500.000 kr. som jeg gerne vil have til at yngle og skaffe mig mad på bordet om nogle år. Jeg kaster lige nogle bolde op i luften.. Jeg har ofte leget med tanken om at starte en webshop op, men det går som regl i stå når jeg når til tanken om at pakke ting ind og rende på posthuset hele tiden. Men jeg kan rigtig godt lide tanken om selv at kunne administrere sin tid. Overvejet at starte en web auktions site op hvor folk kan sælge hjemmelavede ting lige fra malerier til strikkede strømper. Jeg har også leget med tanken om at købe en eller to ødegårde i sverige og starte med at leje dem ud, men jeg ved ikke om der er ”penge” i den... Jeg overvejede også at importerer ”miracle fruit” http://en.wikipedia.org/wiki/Miracle_fruit og sælge det via en hjemmeside. Jeg har faktisk også købt et domæne der peger henad imod velgørenhed, men jeg ved ikke hvad jeg vil have på den. Jeg overvejede også at lave en butik som solgte hifi af bedre kvalitet og evt små computere og touchskærme til køkken/bil brug osv. Endnu en webshop: webshoppen til rygeren hvor tobak (evt. Noget vi ikke har herhjemme? Må/kan man det?), lækre lightere, piber, osv. Evt. Dele den op i en herre og dame afdeling som så også havde et udvalg af ”accessories” af den bedste kvalitet så som, punge, kalendere, skriveredskaber osv.
Jeg har også overvejet aktie og valutahandel Der er mange ideér men jeg ved ikke hvilken retning jeg skal gå,... Hvad ville du gøre? Hvis du evt har gjort dig ligende tanker kan du jo skrive til mig og så kan det være at vi kan gøre noget sammen?
VH Kenneth
|
tror sgu jeg ville investere i udlejningsejendomme og så åbne en webshop ved siden af