Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommentarer og kritik til www.blackducktee.com

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Fra Randers
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel B. Jakobsen:

Godt arbejde Smile

 

Men Axel, jeg syntes, at du skal huske på hvordan moden er lige nu. T-shirts skal i disse dage være i vilde farver med vilde motiver. Husk på at mode sælger.

 

 

Hej,

Jeg må ligeledes påpege at dette er en meget flot hjemmeside,

 

jeg ved ikke meget om mode, men foreslår dog at du gør det muligt for brugeren/kunden selv at designe sit tøj direkte på din side.

Dette kunne gøres med flere slags tøj og mange forskellige prints, som på denne side http://www.spreadshirt.net/dk/DK/Design-t-shirt/Design-selv--59/

 

Ellers er den meget flot og held og lykke med den.

Dbh,

Kian

 

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side. Den røde skrift i menuen er svær at læse, så den burde du nok ændre :)

 

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis dit udvalg kun er på 5-10 t-shirts - så skal der dælme sælges nogle styk for at du kan komme til at leve af det..
Overvej om du ikke blot spilder din tid.

20€ = 149 kr

omsætning på 20.000 / 149 = 134 styk.
Så skal du trække alle dine omkostninger fra osv. Så der altså ikke meget guf tilbage.

Og husk at måden du har fået opbygget siden på (i flash) - er ikke søgemaskinevenigt.. Det er dog skide godt ud.. Men i mine øjne lige gyldigt hvis man ikke er til at finde i google..

Er det et hobby projekt er det self lige gyldigt med indtjening og omsætning. men hvis det er noget du vil noget seriøst med - bør du overveje flere produkter..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo forresten..

Der står alt for meget tekst på forsiden - det drukner man i - vis hellere produkterne der. Du brude give folk mulighed for at købe dem direkte der fra.. Fjern alt det tekst...

Og hvis det er danskere du henvender dig til - skal du så ikke skrive det på dansk?

Fra Odense N
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle svarerne! Jeg vil tage dem til efterretning og se hvad jeg kan gøre.

Det skal siges at det bare er et lille forsøg jeg har lavet, og har lige solgt nok t-shirts til at jeg er i 0. Havde på intet tidspunkt regnet med at jeg skulle komme til at tjene penge på det.

Jeg har lært en masse bare af at sætte hjemmeside op og få kontakt til dem der printer t-shirts osv. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

du må have rigtigt mange penge til adwords , siden er lavet helt i flash og sådan set nærmest umuligt at søgeord optimere vidste du ønsker besøgene fra google ,

siden er over 3 sekunder at oploade at komme ind på og min internet forbindelse er 7 gb hastighed der er en del der har mindre hastighed ,og hvad med dem med 2 gb hastighed der bare ønsker en billige internet forbindelse må de ikke besøg din hjemmeside

En flot hjemeside synes jeg ikke kan bruges til noget vidste den ikke findes på google , med det er min mening , for det er  da en flot hjemmesiden du har Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)