Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pas på TELIA, de tager dit nummer som GIDSEL.

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:46

Det er bygget på 20 anmeldelser og du ved også godt at hvis man har haft en dårlig oplevelse, så har man større interesse i at finde et sted hvor man kan give en dårlig anmeldelse. Hvis det bare kører normalt, så tænker man jo ikke videre over det.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:26
Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:46

Jeg tror din oplevelse med at flytte nummer i bindingsperioden hos Telia ville være den samme hos de andre mobilselskaber. Jeg har ingen erfaringer med Telia overhovedet, men har kun positivt at sige om deres datterselskab Callme, det er dog også 2 selvstændige mobilselskaber. Jeg er skiftet frem og tilbage fra Callme til Telmore flere gange og man får hurtigt svar på email og som et plus kan man opsige sit abonnement via email hos Callme, det kan man vist ikke hos Telia. Jeg har købt 5 forskellige mobiler hos Callme og ingen af dem har været sim-låst Stick out tongue

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 21:49

Jeg synes faktisk kun at man hører om problemer med de store selskaber- jeg har også kun selv haft bøvl med dem!

Men jeg har været hos telmore (inden tdc købte dem) og Bibob (inden telenor) og der var der virkelig bare ingen problemer. De har ikke brug for at ringe til nye kunder, for deres produkt er så godt at kunderne kommer af sig selv!

Det er yderst, yderst sjældent at man hører om de små selskaber der laver problemer for kunderne- tænk over det næste gang DU skal have nyt abb. 

En klog mand sagde engang at det ikke altid er det billigste at købe billigt. 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:49

GevinstGaranti:

Jeg tror din oplevelse med at flytte nummer i bindingsperioden hos Telia ville være den samme hos de andre mobilselskaber. Jeg har ingen erfaringer med Telia overhovedet, men har kun positivt at sige om deres datterselskab Callme, det er dog også 2 selvstændige mobilselskaber. Jeg er skiftet frem og tilbage fra Callme til Telmore flere gange og man får hurtigt svar på email og som et plus kan man opsige sit abonnement via email hos Callme, det kan man vist ikke hos Telia. Jeg har købt 5 forskellige mobiler hos Callme og ingen af dem har været sim-låst Stick out tongue

Det er sjovt nok fra Callme at nummeret skulle flyttes fra til Telia.
Så telia har jo også scoret dobbelt betaling, ved at trække den flytning i over ½ år.

Men Callme har kærste gode erfaringer med, og telefonerne bliver derfor i stedet rykket derover.
Kan vi ikke få nummeret fra Callme over til Telia, må de andre numre fra Telia over til Callme.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:57

Alle kunderne kommer nu ikke af sig selv Smile Både Bibob og Telmore annoncerer via Google, det gjorde de også før de blev solgt. Desuden annoncerer Telmore på de fleste danske annoncenetværk.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonas:
Jeg synes faktisk kun at man hører om problemer med de store selskaber- jeg har også kun selv haft bøvl med dem!

Helt enig, de mindre selskaber har mere brug for en positiv omtale.

Jonas:
En klog mand sagde engang at det ikke altid er det billigste at købe billigt.

Jeg kan kun sige at telia viste sig hurtigt at være en dyr oplevelse, selvom det ellers virkede billigt da jeg får flytningen af mine numre, snakkede med en sælger fra telia.

Telmore er klar en kandidat til fremtidig leverandør til mobil.
Og TDC er helt klart valget til bredbånd igen, kører altså  mere stabilt med TDC, og deres service er milevidt fra den service telia levere.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:00

Jonas:
De har ikke brug for at ringe til nye kunder

Nej, men det har Telia, de ringer konstant med tilbud, stakkels den sælger der ringer til mig...
Underligt de ikke kan se de faktisk ringer til en nummer som pt. er opsagt inden hos dem, og at den kunde INGEN kontakt ønsker med telia, heriblandt heller ikke opkald om endnu flere mobile tilbud.

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)