Hej ALLE Ja kort sagt - så er dette en stor stor advarsel mod TELIA. Deres tilbud ser rigtig gode ud, og er det nok også - men når deres sælgere fylder een med løgn, så sidder man i saksen. Så lige nu har TELIA mine telefonnumre som gidsler, efter at jeg er blevet stop fodret med løgne fra deres sælger. Men så tænkte jeg - direktionen i TELIA må jo være nogle fornuftige mennesker, som kan loven / juraen. Men ark og ve - holdningen om at de er ligeglade med kunderne, når man først sidder i saksen er faktisk rodfæstet helt op til direktionen. Selv da jeg kunne fremvise dokumentation for at de direkter havde løgnet for mig, er de lige glade - deres "gavmidle tilbud" som de næsten skrev, var at jeg kunne flytte mine numre nu - jeg skulle bare lige betale kr 6.000 ekstra for en Iphone, hvilket ville gøre at jeg så ville have betalt over 8.000 ex moms for en Iphone. Så i dag - er jeg tvangsindlagt til at være hos TELIA, mine telefon numre er gidsler hos dem - og de udnytter groft, at de er den stærke part - samt det faktisk at det er katastrofalt for en lille virksomhed, hvis deres telefon numre fra den ene dag til den anden udgår. Men andre ord - undgå TELIA; hold Jer væk fra TELIA - og lad os stå sammen, således at vi kan få nogle bedre vilkår, samt at vi som iværksættere og selvstændige kan få en fælles styrke til at tage en kamp op. Derfor ville jeg sætte pris på - at alle viderebringer denne advarsel, så der ikke er andre end mig som bliver fanget på denne måde. Mvh Henrik |
Nu er der altid 2 sider af en sag.
Og tror ikke rigtigt, at jeg forstår dit problem?