Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pas på TELIA, de tager dit nummer som GIDSEL.

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender også godt telias sælgers salg's gas Ha ha som de kan lyve

det rystende er bare at de holder fast i deres løgn når man tager dem i dem..
Sidste forår forsøgte de at bilde mig ind de havde landes bedste 3G dækning
sagen er bare at de dækker rimeligt inde i de 4 største byere, men hvad hjælper
det hvis man er på skov tur.. ha ha 3 er eneste som er landsdækkende
selv om de også er tunge at danse med så virker deres net i det minste :-/

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Lynge
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 39
Fra  Ørum Nissen Invest I/S Skrevet kl. 16:50

Hej Michael

Jo det er en mulighed - men igen er det også et syn på hvilken "udgift" man vil have. Telia krævede yderligere 6.000 ex. moms før jeg kunne slippe - så jeg har derimod så indstillet mig på følgende regnstykke: 6.000 ex. moms - surt tjente penge, det er omregnet til arbejdstimer, noget som minder om en 30 timer. Så derfor har jeg besluttet at bruge ca. 30 timer på at lave debatindlæg, advare andre om dette - samt indrykke mindre annoncer, læserbreve og debatindlæg - indtil jeg mener at Telia har lidt samme tab som jeg har. Og detop det at de på denne måde kan lave afpresningen med truslen om at du IKKE bare kan få dit nummer med dig væk, før man enten bliver der hele perioden eller betalte de mange penge.

Mvh Henrik

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:00

Jeg har også KUN dårlige erfaringer med Telia, og de bliver bare værre og værre.

Jeg ville heller aldrig anbefale nogle at skifte eller benytte telia til hverken mobil, eller internet.

Jeg har forgæves forsøgt at få flytte mine telefon numre væk fra Telia, troede faktisk det var lykkedes med mit bredbånd, men kan se de stadig hæver penge på kontoén via PBS, så skal lige have fat i dem endnu engang.

De opkræver også stadig abonnement for et nummer de skulle flytte for over ½ år siden, det nummer er dog ikke engang dd. opsagt hos det andet teleselskab endnu.

Så kender godt det med at være fanget i et telia helvede.

Henrik Ørum Nissen:
Så derfor har jeg besluttet at bruge ca. 30 timer på at lave debatindlæg, advare andre om dette - samt indrykke mindre annoncer, læserbreve og debatindlæg - indtil jeg mener at Telia har lidt samme tab som jeg har

Det vil jeg da hjælpe dig lidt med.
Du er velkommen til at smide et par indlæg på min blog, hvor jeg og andre også allerede har delt en masse dårlige erfaringer om Telia.

Koluda´s blog

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:23

Jeg har rigtig gode erfaringer med Telia gennem flere år, men er skiftet pga. deres manglende 3g dækning på min nye bopæl..

On topic; Hvorfor prøver du at forhandle med en sælger, som alligevel ikke har nogen reel magt i sådan en situation?

Medmindre du kan få sælgeren til indrømme en fejl, så får du ikke meget hjælp fra dennes kollegaer. - Personligt oplevede jeg en lignende sag hos 3, hvor jeg efter lidt ventetid fik fat i en fyr, som havde en reel magt i virksomheden. Bam - på mindre end 10 minutter var problemet løst, selvom jeg havde snakket med en supporter, der tidligere forsøgte at bilde mig ind, at tingene ikke kunne lade sig gøre.

Som det ofte nævnes herinde, så er det kedeligt, at et firma (uanset størrelse) skal hænges ud herinde, når opretter tydeligvis er præget af en subjektiv tilgang til sagen.

Fra Lynge
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 39
Fra  Ørum Nissen Invest I/S Skrevet kl. 19:34

Hej Monin

Jeg kan KUN give dig ret i, at der altid er flere sider af en sag - og at man ikke "bare" skal hænge firmaer ud. Det kan jeg kun give dig ret i. Men jeg vil nu gerne lige svare på det du skriver - for jeg har ikke forhandlet med nogle sælgere, jeg spurgte til "indholdet" i aftalen, og fortalte skrev hvilken ting som var vigtige for mig, og han bekræfter positivt hver enkelt ting af disse. Da jeg opdager dette, kontakter jeg Telia - som lover en tilbagemelding ( udbliver dog), da jeg kommer hjem til DK igen skriver jeg til Telia og dennes direktion - og har også fremvist den skriftelige dokumentation på at jeg er blevet lovet ting som ikke er overholdt. Og stadigvæk er deres eneste svar, betal kr. 6.000 så kan du få dine numre frigivet. Tiltrods for at de har erkendt at jeg er stillet ringere end før.

For den pågælende sælger, henviser til kundeservice, kundeservice henviser tilkundeservice chef ( som jeg efter 10 dage opgav at få kontakt med, og som ej heller ringede tilbage) - og derfor endte min klage hos Direktions klager, hedder afdelingen endda.

Jeg håber også at jeg har erkendt at der altid er flere sider af en sag, og jeg forsøger også i mine svar at være så objektiv som muligt - og kan også kun blankt erkende at man aldrig kan være objektiv når man er part i en sag.

Og jeg kan jo kun misunde dig - at du kan få kontakt og få din "sag" løst - der er nok intet jeg hellere ville have. Det er også derfor at det har tager over 3 mdr. - før jeg offentligt har ytret mig, da jeg mener at alle skal have tid til at gennemgå en sag, samt overveje og tage stilling - og et selskab af Telia´s størrelse har længere komandoveje, hvilket man må og skal respektere.

Mvh Henrik

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:36

Ved ikke om det er kedeligt de bliver hængt ud, hvis der er noget om snakken.

Ikke ligefrem de bedste anmeldelser de har på nettet, og er vist rated til det dårligste teleselskab lige pt. på kundeservice, og tilfredshed hos kunderne, så mon ikke der er noget om snakken.

Telia på trustpilot

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:57

Der er både tilfredse kunder og utilfredse kunder hos alle mobilselskaber, men man kommer langt ved at læse det med småt. Så har man ihvertfald retten på sin side hvis der er skriftlige aftaler der bliver brudt.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 20:14

Prøv at checke de andre selskaber på fx. trustpilot.......jeg har ikke set een eneste over 5 ud af 10 mulige.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:21

Det er jo klart, for reelt findes der jo ikke ret mange selskaber. Telia ejer også Callme og har andele i DlgTeleshop. Telenor ejer også Mobil2kr, Selvhenter,CBB, Bibob og Tele2, mens TDC ejer Telmore og har andele i M1 og Unotel.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 20:31

Præcis.....

Min pointe var, at det ikke kan lade sig gøre at finde et selskab uden sure kunder.........uanset hvad man skifter fra og til, så er der masser af eksempler på dårlig kundeservice m.m. Big Smile

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)