Under indlægget om Kiradesign er der flere interessante indlæg om baggrundsmusik på hjemmesider - nogle for og nogle imod. Jeg synes det kunne være spændende at få nogle eksempler der illustrerer dette - for eller imod.
Når jeg lige søger i min erindring så kommer jeg på siden http://www.danmarksjapanskehave.dk som jeg besøgte for et par måneder eller tre siden. - Lydoplevelsen og ikke mindst det lækre design (bl.a. det faldende gardin) har sat sig som en behagelig oplevelse hvor jeg synes musikken understreger emnet for stedet. Nu er det sanselige og beroligende musik jo også som regel en rar oplevelse (for nogle mennesker - andre synes sikkert det er forfærdeligt...;-)) - sådan er vi jo så forskellige. Men har du et eksempel på noget så del det her. Mvh. Bo |
Hej
Som regel er det nok bare at besøge www.dr.dk hvor der er lyd på mange af deres reklamer. Det virker meget irriterende på mig. Helt galt må det være, hvis man har et job, hvor det ikke er velset at være på nettet i arbejdstiden, her kan det være Meget afslørende ;-)
Med venlig hilsen
Viggo Poulsen