Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på google topplacering

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 19. Jul 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal jeg forvente at skulle betale for at få en google top-placering for 2-3 specifikke ord?

..er pt. stort set usynlig på mindst det ene af dem...

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 12:25

Bomber:

Hvad skal jeg forvente at skulle betale for at få en google top-placering for 2-3 specifikke ord?

Det er der ikke nogle som bare kan sige. Du bliver nødt til at fortælle hvilke placeringer det er, så man kan kigge lidt på konkurrence, hvordan din side er optimeret mm. 

Og derefter er jeg ikke sikker på, at der er nogle, som vil ud med en fast pris. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9734
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:35

Bomber:

Et sted imellem 1.500 kr og 3-4 millioner :)

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 12:41

Hvis der er en der vil give dig en fast pris på det, vil jeg råde dig til enten at løbe skrigende den anden vej imens du for dit indre øre uafbrudt gentager "jeg kan ikke høre dig... jeg kan ikke høre dig..."

Eller alternativt sørger for at få det skriftligt formuleret så det er utvetydigt hvad du betaler for, og så det kan holde i den retssag jeg ser i din fremtid... Big Smile

Bortset fra det er det umuligt at svare på hvad der skal til for at få gode placeringer, da rigtigt mange faktorer vil have indflydelse på det, og mest af alt fordi vi ikke kan vurdere konkurrencen uden at kende de søgeord du vil findes på...

Og sidst men ikke mindst, hvis du vil afsætte et par millioner eller 3-4 stykker af dem kan jeg nok overtales til at give et tilbud. hehe...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 13:01

Der er jo ingen grund til at gentage de andre svar, men hvis det er netkalorien.dk du ønsker at få positioneret skal der en del benarbejde til både på din website og med linkbuilding. Og selv med et solidt arbejde er der jo aldrig nogen garanti for, at du kan få topplaceringer. Den garanti kan ingen seriøs seo-konsulent give. 

Jan P. Olsen - Min virksomhed Agilitor beskæftiger sig med online marketing, Google AdWords og søgemaskineoptimering (SEO).

Tilmeldt 19. Jul 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:02

OK, så ingen har fast pris....fair nok...men det gør det jo lidt svært at vurdere om man skal fokussere på dette, eller på annoncering eller adwords.... 

Det er jo ikke ligefrem millioner der ligger i marketingsbudgettet  :-)    og frygter derfor at jeg ville spilde en masse folks tid, hvis jeg skulle bede om individuelle tilbud fra en række leverandører...

Tanken var derfor om I rent erfaringsmæssigt kunne skyde jer ind på ca. område...men det lyder jo sværere end som så...  :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 13:06

Hvis dine keywords du vil bruge ikke er særlig eftertragtet , har jeg erfaret at man kan få en google top placering (top ti) gratis,men det er ikke sikkert at det keyword er særlig godt for din forretning og derfor bliver du nok nødt til at finde nogle keywords der er mere eftertragtet og der kan det så gå hen og blive rigtig dyrt, da alle de andre konkurrenter også smider en masse penge efter de samme keywords og kæmper internt i google om topplaceringer. Hvis du er seriøs omkring din forretning så sæt et godt beløb af til at positionere dig på google ved at bruge nogle professionelle folk, det vil komme mange gange igen i besøgende og ved de rigtige keywords for din forretning, en masse salg!

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 13:09

Bomber:

OK, så ingen har fast pris....fair nok...men det gør det jo lidt svært at vurdere om man skal fokussere på dette, eller på annoncering eller adwords.... 

Det er jo ikke ligefrem millioner der ligger i marketingsbudgettet  :-)    og frygter derfor at jeg ville spilde en masse folks tid, hvis jeg skulle bede om individuelle tilbud fra en række leverandører...

Tanken var derfor om I rent erfaringsmæssigt kunne skyde jer ind på ca. område...men det lyder jo sværere end som så...  :-)

Det kan jeg - lige som Mikkel kunne det: Et sted mellem 1.375 kr. og 3-4 millioner kr.

Dit spørgsmål kan sammenlignes med: Hvad koster et hus? Altså udne at fortælle om det skal være på 100 kvm. eller med seks etager og guldbelagte vandhaner.

Uden at fortælle: Søgeord, marked samt din platform kan ingen give bare et nogenlunde skud.

God weekend.

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Jul 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:11

En god idé er også lige at undersøge, om der faktisk er nogen, der søger på de ord, du vil have topplacering på. Træls at bruge en masse penge på at få en topplacering for et bestemt ord, hvis der så kun er én, der søger på det ord om dagen.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 13:12

PS en trøst er at det er nemmere og billigere at få topplaceringer i google.com /google.dk pga af vores sprog,.Hvis dit marked primært er DK så kan du nøjes med de danske ord (feks legetøj som ikke er eftertraget på samme måde som f.eks toys kan være det globalt og derved hård konkurrence.

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)