Jeg har en side www.grublerier.dk som i lang tid har ligget rimeligt højt på forskellige søgeord. F.eks. har den ligget som nr. 5 ved søgning på "gratis iq test".
Men hvis jeg nu søger på ovenstående, så min side ikke engang i mellem de første 100 søgeresultater!
Hvordan kan det være det man lige pludselig forsvinder fuldstændig fra søgeresultaterne ?
Jeg har kigget i Google webmaster tool om der skulle være noget galt, men kan slet ikke finde nogen forklaring.
Der er bl.a tekst til beskrivelse af de forskellige opgave typer. "Gæt Landet" , "Talgåder", "Odd one out" osv. Og der er tekst til højre der beskriver selve IQ testen.
Men det kan være at du har ret i at det er forholdet mellem reklamer og tekst, der er problemet....
Du kunne jo evt prøve at tage reklamerne af til google robotterne har været forbi
Han kunne vælge at lave mere indhold i stedet for den nemme løsning bare at link videre. Byg din side op med gode tekster som giver mening med det du beskæftiger dig med, så skal du se så kysser google dig igen.