Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger lagerlokale på sjælland min. 100m2

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger et lager lokale på sjælland på min. 100m2 gerne tæt på motorvejen. Der skal være port og gerne adgang med palle løfter og port til at bakke en varevogn ind til.

Jeg leder bestemt ikke efter Københavner priser så som 6000 for 100m2 eller priser i den dur.:)

Jeg kan kontaktes på Per@bautik.dk, pm eller i tråden her.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 20:18

Hej

Jeg sad og kiggede på noget lignende i går, og fald over lejkon.dk hvor der er flere emner der falder indenfor din søgning.

der var bl.a. 92kvm til 39000 årligt eller 3250pr mdr. i Viby

ellers var der også 214 kvm til 90.950 årligt = 7579 månedligt

Hilsen Morten

p.s. er det til webshop? Har ofte tænkt på en slags kontor/lagerfællesskab for web shops. Gad vide om det kunne være en rentabel ide.........

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 20:20

undskyld. Jeg læste ikke dit oplæg ordentligt. Du skrev jo at du IKKE søger lager til 6000,- jeg troede 6000,- var dit budget......

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 20:25

WideEyes.dk & AAimport.dk:

undskyld. Jeg læste ikke dit oplæg ordentligt. Du skrev jo at du IKKE søger lager til 6000,- jeg troede 6000,- var dit budget......

Det gør ikke noget:)
Det er til min Webshop Bautik.dk, hvor jeg får et størere parti vare hjem som jeg regner med at afsætte på sjælland primært, så istedet for at få dem fragtet fra københavn til odense så ville jeg placere dem på sjælland og flytte noget af mit eksisterene varelager derover også.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 20:32

Jeg tror du kan få meget for pengene ved at tage rundt til div. gårde. Evt. et nedlagt landbrug der ikke bruger alle bygningerne længere.......

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 20:34

Ja det er også min plan B. jeg har selv 270m2 i Odense for 2500 om måneden på en gård, så man får et shock når man ser 4,6 gange så dyre arealer på sjælland:P

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 20:37

hejsa du!

Kiggede lige forbi din webshop,  du er godt klar over det er en rigtig dårlig idé at vise  adsense i din webshop ?   du giver jo links til dine konkurrenter og sender kunderne væk fra siden..!

ikke kritid bare et godt råd Stick out tongue

M  dfdf

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 20:40

Kim Raufort:

hejsa du!

Kiggede lige forbi din webshop,  du er godt klar over det er en rigtig dårlig idé at vise  adsense i din webshop ?   du giver jo links til dine konkurrenter og sender kunderne væk fra siden..!

ikke kritid bare et godt råd Stick out tongue

Det er et bevidst ryk, jeg er så sikker på mine produkter og at jeg er billigst :)

SÅ hvis jeg kan tjene et par håndøre på adsense om dagen + min daglige omsætning (som er stigende), så er jeg godt tilfreds:)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 21:22
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)