Hej allesammen. Jeg er godt og grundigt forvirret! Sagen er den at jeg er ved at åbne firma. En wepshop på hobbyplan. Nu har jeg så begivet mig ind i internetjunglen, og er faret vildt! Ord som hostedløsninger, CMC, webhotel og moduler flyver rundt i luften.. Jeg har simpelhen brug for en forklaring helt nede på jorden:) Det jeg har brug for er en hjemmeside hvor man skal betale med (danske) kort, Her har jeg lidt kigget på lidt på epay.dk som er lidt billigere end PBS. Jeg skal selv, på en simpel måde, kunne opdatere og lægge nye varer ind på min hjemmeside. Det skal ikke være en hjemmeside som koster 10.000. Jeg har kigget lidt på bricksite.com hvor jeg kan få en hjemmeside gratis og så købe et webshop modul. Jeg vil (red. kan) ikke selv lave min hjemmeside. Så jeg skal altså finde ud af hvem der kan lave en hjemmeside og hvor osv osv. Jeg behøver nok en helt simpel men samtidig grundig forklaring I må også gerne skrive jeres mening til bricksite og epay. Håber der er nogle der har tålmodighed til det:) |
Jeg vil gerne hjælpe dig igennem hele forløbet (meget billigt) - send mig en mail, og lad os snakke om det :)
Simon Tørring
- mail@simontoerring.dk