Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP TIL HJEMMESIDE PÅ BARNENIVEAU

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg er godt og grundigt forvirret!

Sagen er den at jeg er ved at åbne firma. En wepshop på hobbyplan.

Nu har jeg så begivet mig ind i internetjunglen, og er faret vildt!

Ord som hostedløsninger, CMC, webhotel og moduler flyver rundt i luften.. Jeg har simpelhen brug for en forklaring helt nede på jorden:)

Det jeg har brug for er en hjemmeside hvor man skal betale med (danske) kort, Her har jeg lidt kigget på lidt på epay.dk som er lidt billigere end PBS.

Jeg skal selv, på en simpel måde, kunne opdatere og lægge nye varer ind på min hjemmeside.

Det skal ikke være en hjemmeside som koster 10.000. Jeg har kigget lidt på bricksite.com hvor jeg kan få en hjemmeside gratis og så købe et webshop modul.

Jeg vil (red. kan) ikke selv lave min hjemmeside.

Så jeg skal altså finde ud af hvem der kan lave en hjemmeside og hvor osv osv.

Jeg behøver nok en helt simpel men samtidig grundig forklaringSmile

I må også gerne skrive jeres mening til bricksite og epay.

Håber der er nogle der har tålmodighed til det:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:17

Jeg vil gerne hjælpe dig igennem hele forløbet (meget billigt) - send mig en mail, og lad os snakke om det :)

Simon Tørring

- mail@simontoerring.dk

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 18:26

Hej Landy

I dit tilfælde ville det nok være en rigtig god ide at købe en færdig pakke. Kender ik Bricksite, men det er muligvis noget i den dur. Jeg mener både Jubii og Dandomain har har færdigpakker, hvor du får shop og betalingsystem, til et fast beløb om måneden. Så skal du ikke tænke på alle de der begreber.

Det er en fin måde at komme igang på nu og her. Det andet kan godt blive langhåret. Det er også dyrere selv at starte det hele op. På længere sigt er det så billigere, men der er nogle opstarts omkostninger forbundet med betalingskort, m.m. som du slipper for ved de færdige løsninger.

Held og lykke med det.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 18:43
Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 18:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Landy

Jeg ville ikke have den business jeg har, hvis ikke jeg tænkte om ikke en driftig iværksætter herinde kunne skrive en ebog om at skabe webshops.
En bog der er forståelig for alle, der bare gerne vil vide, hvordan tingene hænger sammen, så det blev nemmere at vælge den rigtige til opgaven.

Så jeg har googlet lidt for ikke at spørge tomhjernet ud i forummet her, hvis der nu ligger en masse gamle tråde på emnet.
Og vupti, som en af de første kommer der faktisk en bog op, som jeg altså ikke har læst endnu, men som måske kunne være et godt sted at starte: http://webshop-hvordan.dk/

Hvis nogen har læst bogen og kan give en kommentar med om, den kan bruges til at få et overblik, vil det være dejligt, men ellers taler vi faktisk kun om sølle 300 kr på en bog, der nok under alle omstændigheder giver et par guldkorn, hvis man står ved døren til sit nye liv som iværksætter.

kh.
Sophie

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:12

Thorborgs bog er også god og forklarende, samt nem at forstå - jeg er heller ikke særlig teknisk minded Big Smile - når jeg kommer til et nyt "teknisk" ord - slå jeg op i WIKI - indtil nu har alle indviklede ord stået forklaret der....! Mht webshop - så er en webshop pakke fra Dandomain/Scannet nem at gå til, du har en fast månedlig ydelse og ingen overraskelser! Held & Lykke med projektet,

Pernille

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)