Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget er du MAX villig til at betale hver måned, for at få varetaget alt din Google Adwords markedsføring?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid gerne en kommentar hvis du har nogle bemærkninger. Mange tak for hjælpen!

Hvor meget er du MAX villig til at betale hver måned, for at få varetaget alt din Google Adwords markedsføring? Svarene herunder er kalkuleret på et månedligt budget på 5000 kr.

• 5% dvs. 250 kr. pr måned (46,9%)
  • 10% dvs. 500 kr. pr måned (25%)
  • 15% dvs. 750 kr. pr måned (21,9%)
  • 20% dvs. 1000 kr. pr måned (3,1%)
  • 25% dvs. 1250 kr. pr måned (3,1%)
  • Totalt antal stemmer: 32
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:04

Svaret afhænger selvfølgelig af kvaliteten man får... Så jeg har svaret ud fra, hvis man er tilfreds med det leverede stykke arbejde...

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Skrevet kl. 17:12

Det gør det selvfølgelig Smile Men lad os antage at kvaliteten er tilfredsstillende.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:20

livets svære spørgsmål, når man ikke ved hvad kvaliteten vil konventer i kunder og hvad klik prisen bliver , er det lidt svært at på svare har svaret 5 % , altså 250 kr. per måneden

tilfredsstillende, jeg er tilfreds vis du kan opsætte så det ikke koster ret meget og giver mange kunder Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:47

Mikael christiansen:

når man ikke ved hvad kvaliteten vil konventer i kunder og hvad klik prisen bliver 

Der er jo ingen der kan garantere en bestemt konvertering, lige meget hvor god tekst og søgeordene er...

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 04:59

Jeg har ikke lige fået læst dit indlæg ordentligt, og derfor fået skrevet noget rod.... Anyways, jeg kan ikke slette min besked, så nu skriver jeg bare det her istedet :S

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 07:11

Tja.

For tilfredsstillende får du ikke så meget fra mig som hvis kvaliteten ville føles helt i top, hvilket ville sige en mærkbar forskel, hvor jeg for alvor kan mærke og se i budgettet at din service mere end betaler sig hjem.

kh.
Sophie

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Skrevet kl. 10:36

Vi er selvfølge helt enige i, at kan der leveres konverteringsrater på 50% vil 250 kr. pr måned nok være lige i underkanten. Men det er utroligt svært at sige på forhånd, som Fashion Seller også siger.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)