Jeg har surfet rundt i nogle timer de sidste par dage for at finde en person eller et firma til en hjemmeside.
Jeg er er i tvivl om priserne og hvad jeg egentlig har behov for.
Jeg har et site www.hera-messeagentur.dk og skal faktisk kun bruge et der er nogenlunde magen til, bare med andre billeder (som jeg allerede har) og måske enkelte små ændringer (farver etc). Men kan det passe at det skal koste mig 5000-10000kr?
Sitet er lavet i expression web2 af en tidligere kollega som jeg desværre ikke har kontakt til længere.
Er der nogen der kan give mig et fingerpeg i den rigtige retning på det område? :)
Det korte svar. Nej.. Jeg kan lave det samme eller bedre, i et anerkendt CMS system til minimum det halve af den pris du nævner. Send mig en e-mail eller ring til mig, så finder vi ud af det :)
Du vil kunne finde alle mulige interesserede i en hjemmeside til under den pris du nævner - synes bare du skal bruge noget tid på at nøje specificere dine krav til en hjemmeside.
Når du nu skal ud og investere, ville det måske være et godt tidspunkt at vurdere om siden fungerer optimalt som den gør nu, eller om du kan få nogle bedre krav igennem når udviklerne alligevel skal starte deres pc'er
Basalt set vil du kunne få en sådan hjemmeside fra 0 kr. og op efter... det handler bare mange gange om du får hvad du betaler for.
Jeg laver sites i det der hedder Joomla CMS - og det er jeg rigtig god til. Det gør, at du efterfølgende nemt kan redigere i dine sider, indsætte billeder og tilføje og ændre alt på din side.
Mit seneste referencer kan du se her og her, hvor sidstenævnte hjemmeside har kostet kunden 2000kr.
Kontakt information finder du på min hjemmeside - Kontakt Hoeks.dk
Det er svært at overskue og det er det generelle problem med os webdesignere. jeg har personligt taget konsekvensen at dette og er ved at relancere min egen side, så kunder har noget at forholde sig til. vi kører med 3 prispakker 3000,- og 6000,- og shopløsninger på meget fordelagtige vilkår