Jeg er i København de næste dage i forbindelse med Iværk&Vækst. mvh Hans
|
Jeg er på AMINO standen hele Lørdag - men pas på, jeg har en meget tyk skald :)
-Karsten
Jeg er i København de næste dage i forbindelse med Iværk&Vækst. mvh Hans
|
Jeg står på amino standen om fredagen noget af dagen, ellers skal jeg også rundt og hilse på. Tager selvfølgelig også derind igen lørdag :-)) |
Jeg er også at finde på eller omkring Amino standen fredag og rundt omkring lørdag... men jeg har jo mødt dig før Hans og lægen siger at min pande ikke kan tåle flere skaller fra dig før forbindingen kommer af :-) |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
I kender ikke den traditionelle jyske hilsen, hvor hver person har en stegepande i hånden. De to stegepander svinges så kraftigt mod hinanden. Se det er en hilsen med GODAW i. Jeg glæder mig - og jeg er også på Aminostanden det meste af tiden. mvh Hans |
Jeg mister alt respekt for dig nu, hvis du ikke render rundt med en stegepande inde på Iværk |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Jeg skulle gerne være at finde i aminostanden det meste af tiden under messen, og jeg giver også gerne en slowbeer på vinstue 90 en aften ;) |
/Mads Dinesen
madsdinesen.dk
Er du jyde Dinesen???? |
Det kan du tro, jeg ikke er Men så længe jeg selv er i vante omgivelser, tør jeg godt kigge lidt på sådan en :) |
/Mads Dinesen
madsdinesen.dk
Vi er altså slet ikke så farlige. Selv skal jeg bare ninja'e lidt rundt med mine 1,73 meter :) Og jeg er med garanti yngste deltager ! |