..udfører kreative opgaver! Hej Aminoer Jeg har i de sidste par års tid skudt nogle kreative billeder, efter min egne idéer, udelukkende for sjov og til eget brug. Efter min mening er reklamemarkedet mættet med stock-lignende billeder med den effekt, at man overser / glemmer produktet i det øjeblik man kigger på billedet. Hvis du vil have lidt anderledes billeder, som skal sælge dit produkt på en kreativ/humoristisk/grænseoverskridende måde, kan jeg muligvis være den rette for dig.
|
Hej Katja,
Flotte billeder du har på din hjemmeside. Stor ros for kreativiteten - der kan jeg sgu ikke følge med
Ikke for at være en lyseslukker - men jeg tror dog ikke, at det er på Amino, du kommer til at hente dine kunder. Jeg startede for et halvt år siden, og alle mine henvendelser via Amino har været produktfotos af forskellig slags (mest med hvid baggrund) i et helt andet prisleje, end det du nævner. Mange Aminoer er "små" web-butikker eller små iværksætter-producenter, som ikke har økonomi til at få taget produktfotos af de mere etablerede fotografer. De benytter sig i høj grad af stock-fotos på grund af prisen.
Og ja - jeg får også kvalme af web-sider overklistret med de her skrækkelige intetsigende microstock-fotos
Med dine meget kreative billeder og store efterbehandling vil jeg nærmere tro, at det er indenfor musik- og teater/film branchen, at du skal hente dine kunder. Prøv evt. at markedsføre dig på musikkonservatoriet, teaterskolen osv. Der er i hvert fald behov for den type billeder, men om de har pengene ved jeg ikke. (Min kone er uddannet på musikkonservatoriet). Om ikke andet kan du få slået dit navn fast i de rigtige kredse, og så skal der nok komme kunder i butikken med tiden.
Du må meget gerne sende mig en PM - jeg tror, at vores meget forskellige indgangsvinkel til fotograferingen kunne bringe nye ideer på banen hos begge.
Med venlig hilsen
Carsten