Ok hvad skal man så når
Google igonere kunden som her ?
Det er nok ikke forkert at formode at Google får rigtigt mange henvendelser vedr. "saldo på konto", - det er jo et meget komplekst system der ikke er så nemt at gennemskue med mange variabler omkring søgeord m.m.
Derfor er der kun i den konkrete situation tilbage at blive ved at rykke, og rykke osv. frem for bare at stille sig pænt i køen, der er nok er kilometerlang.
Og så selvfølgelig det vigtigste, - at tage ved lære af det fremover. Når man forpasser chancen for at trække betalingen tilbage, så er det værd at kigge på hvorfor. Trådstarter har læst kritikken af Google, så når skaden ikke er forsøgt reduceret ved at trække betalingen tilbage, så skyldes det måske at man ikke rigtigt får fulgt op på tingene. Den ene dag tager den anden, og så er der gået tre måneder. Kender vi det ikke allesammen?, - jeg gør ihvertfald. På min væg hænger diverse små cheks som jeg ikke fik indløst i tide, fordi jeg ordner alt elektronisk og er en sjælden gæst i bank og postkasse. Det nævner jeg blot, fordi jeg ikke er bedre end trådstarter, men jeg er blevet bedre til det efterhånden som cheksene er blevet større ,-)
/Michael