Vi får egentlig en del trafik igennem, men meget få køber.. og jeg mener nok at priserne er ganske fornuftige .... men måske er det bare ikke den slags der sælger over nettet :-)
Tak for de input i måtte komme med...
Mvh.
Morten
Morten Pedersen www.haisler.dk - Accessories til mænd og kvinder.
Synes i skal overveje at få arbejdet lidt med designet.. Kan endelig meget godt lide farverne, men synes ikke at designet er sat så flot op. Derudover synes jeg også at i skulle prøve at kigge på siden i Firefox, det er ikke alt der virker så godt. Der er også problemer med Æ, Ø og Å
Når i nu har 50% rabat på jeres varer, er det Meget vigtigt, at man kan se det på de enkelte varer. Først når man putter varen i indkøbskurven, kan man se hvad den endelige pris er. Der bør stå både førpris og nupris (og gerne rabat). Ellers kan man lige så godt lade være med at køre med tilbud.
Det samme med fragten. Når man ser indkøbskurven burde der stå Fragt : kr. 0,00 . det har en meget stor reklameværdi.
Tak for dine svar... jeg er enig i, at både før og nu prisen bør stå på selve varen... Vil se om jeg kan få det sat op.. for når man tilbyder 50% i systemet, så er bliver det først fratrukket i indkøbskurven... Måske jeg skal sætte det op på hver enkelt vare i stedet :-) ... prøver lige at se på det...
Morten Pedersen www.haisler.dk - Accessories til mænd og kvinder.
Ja, og husk endelig at reklamere vildt og voldsomt med fri fragt. Det er virkelig en ting der kan udnyttes, da du her skiller dig positivt ud fra de fleste andre webshops (også mine egne :-).
Jeg optimerer efterhånden på en del shops, og jeg kan da allerede se større faremomenter - blandt andet virker det som om shoppen vil en masse på samme tid. Der er et begrænset udvalg af produkter, den er mørk, og opsætningen er måske ikke så intuitiv.
jeg tror i kan vinde en del med ordene "less is more" og "keep it simple" - lad være med at prøve en masse samtidigt - det giver normalt bagslag. Få sat ekstra meget fokus på jeres produkter, og sørg for at holde kunderne i et stålgreb når først de har vist interesse for at købe.
Hvis i har under 200 besøgende om dagen... eller kun 1-2 ordrer om dagen, er optimering meget vanskelig fordi det tager meget lang tid at se effekten. Sørg derimod at fokusere på at få mere trafik ind.
Umiddelbart kan jeg slet ikke se nogen produkter når jeg besøger sitet med Safari. Hvis man slet ikke kan se nogen produkter er det svært at købe noget