Det er ikke helt rigtigt at der ikke står Cobra Håndsender på linket. Det står ovre i højre side under opdatering....
Så indholdet er ikke væk...
Du har ret i at der står Cobra ovre til højre, men det er bestemt ikke dét der har givet siden dens oprindelige placering. De har fjernet selve varen og varebeskrivelsen og det burde i min verden være nok til, at Google putter dem længere ned på listen.
Hvis man teoretisk kunne ligge nr. 1 ved at skrive sit søgeord i title-liinien og så lige skrive søgeordet et enkelt sted andetsteds på siden, så var der vist ingen grund til at alliere sig med SEO-eksperter.
Jeg er igang med nogle ændringer på min egen side, så må vi se om jeg kan komme foran dem. det burde være muligt da jeg har meget mere indhold end dem.
Hvis man teoretisk kunne ligge nr. 1 ved at skrive sit søgeord i title-liinien og så lige skrive søgeordet et enkelt sted andetsteds på siden, så var der vist ingen grund til at alliere sig med SEO-eksperter.
På søgeord med lav konkurrence, kan det faktisk være rigeligt, hvis dit domæne har passende trust. Der findes mange eksempler på Wikipedia-stubs, som ranker på obskure søgeord.
Rene G:
Jeg er igang med nogle ændringer på min egen side, så må vi se om jeg kan komme foran dem. det burde være muligt da jeg har meget mere indhold end dem.
Jep. Og et par målrettede links bør også gøre underværker for sider om Cobra håndsender.
Du skulle bare vide, hvor mange mennesker derude, der drømmer om en Cobra håndscanner og søger på det dagligt. Men okay da, så har jeg rettet ankerteksten til, så den faktisk matcher produktet.
Fra Google ser, at indholdet er væk fra din side kan der sagtens gå lidt tid før den forsvinder helt, fordi resultaterne skal synkroniseres ud på alle deres server farms (Google har jo hundrede-tusindvis af servere, hvis ikke millioner). Det er et fænomen der tit kaldes Google Dance, da søgeresultater og pageranks "danser" rundt da data bliver synkroniseret på forskellige servere.