Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår ryger man ned fra en placering på Google?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man foretager nedenstående søgning, vil man se at avantix.dk ligger nr. 2 med Cobra Håndsender T7777

Hvordan kan de gøre det?

Der er ingen Cobra håndsender på linket mere og set på Googles cachede udgave, så er den der heller ikke?

Vil den ikke forsvinde ned i listen? og hvis ja. hvornår? Google HAR jo været forbi og set indholdet er væk?

Søgningen finder du her
http://www.google.dk/search?hl=da&q=cobra+h%C3%A5ndsender&meta=

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 15:35

Hej Rene,

Det er ikke helt rigtigt at der ikke står Cobra Håndsender på linket. Det står ovre i højre side under opdatering....

Så indholdet er ikke væk...

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 15:51

Rene G:

Hvis man foretager nedenstående søgning, vil man se at avantix.dk ligger nr. 2 med Cobra Håndsender T7777

Hvordan kan de gøre det?

Der er ingen Cobra håndsender på linket mere og set på Googles cachede udgave, så er den der heller ikke?

Vil den ikke forsvinde ned i listen? og hvis ja. hvornår? Google HAR jo været forbi og set indholdet er væk?

Søgningen finder du her
http://www.google.dk/search?hl=da&q=cobra+h%C3%A5ndsender&meta=

Det kan være den ryger lidt ned næste gang google opdatere siden..

og at ordet står i overskriften betyder også en del på placeringen, men med tiden vil den nok forsvinde.

Man kan ikke sige hvor hurtigt. Det kommer an på konkurrencen og hvornår google opdatere siden.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 10:51

IT-Konsulenten:

Hej Rene,

Det er ikke helt rigtigt at der ikke står Cobra Håndsender på linket. Det står ovre i højre side under opdatering....

Så indholdet er ikke væk...

Du har ret i at der står Cobra ovre til højre, men det er bestemt ikke dét der har givet siden dens oprindelige placering. De har fjernet selve varen og varebeskrivelsen og det burde i min verden være nok til, at Google putter dem længere ned på listen.

Hvis man teoretisk kunne ligge nr. 1 ved at skrive sit søgeord i title-liinien og så lige skrive søgeordet et enkelt sted andetsteds på siden, så var der vist ingen grund til at alliere sig med SEO-eksperter. Big Smile

Jeg er igang med nogle ændringer på min egen side, så må vi se om jeg kan komme foran dem. det burde være muligt da jeg har meget mere indhold end dem.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:17

Rene G:

Hvis man teoretisk kunne ligge nr. 1 ved at skrive sit søgeord i title-liinien og så lige skrive søgeordet et enkelt sted andetsteds på siden, så var der vist ingen grund til at alliere sig med SEO-eksperter. Big Smile

På søgeord med lav konkurrence, kan det faktisk være rigeligt, hvis dit domæne har passende trust. Der findes mange eksempler på Wikipedia-stubs, som ranker på obskure søgeord.

Rene G:

Jeg er igang med nogle ændringer på min egen side, så må vi se om jeg kan komme foran dem. det burde være muligt da jeg har meget mere indhold end dem.

Jep. Og et par målrettede links bør også gøre underværker for sider om Cobra håndsender.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 11:22

Frank Hellerup Madsen:

Jep. Og et par målrettede links bør også gøre underværker for sider om Cobra håndscanner.

Tak for linket, men det kræver at man bruger de rigtige søgeord Big Smile

Det er en Cobra håndsender og ikke en håndscanner, but I get your point Wink

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:26

Du skulle bare vide, hvor mange mennesker derude, der drømmer om en Cobra håndscanner og søger på det dagligt. Men okay da, så har jeg rettet ankerteksten til, så den faktisk matcher produktet. Smile

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 11:28

Fra Google ser, at indholdet er væk fra din side kan der sagtens gå lidt tid før den forsvinder helt, fordi resultaterne skal synkroniseres ud på alle deres server farms (Google har jo hundrede-tusindvis af servere, hvis ikke millioner). Det er et fænomen der tit kaldes Google Dance, da søgeresultater og pageranks "danser" rundt da data bliver synkroniseret på forskellige servere.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:32

Man kan se at det fremgårs at TITEL koden.

<title>COBRA HÅNDSENDER  7777 - Autostereo hos Bergs : </title>

Så Google tro på hvad der står.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 12:00

Lige umiddelbart ser det ud til at jeg nu er røget til tops, kun overgået af importøren.

Så nu må jeg igang med at optimere endnu mere, så jeg kommer foran dem også :-)

Det skulle bestemt ikke være umuligt.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)