Hej Rene/Mikkel (eller hvad du nu hedder, sorry)
Det er da super, at du har rettet fejlen - men kunne du ikke have postet den notits i din tråd fra i går?
Jeg er ikke sikker på, hvor du rent faktisk vil hen med denne tråd (andet en at reklamere for dit site, selvfølgelig), men vil da gerne kommentere på siden her i denne tråd nu jeg er i gang.
Det ser da rigtigt godt ud. Overskueligt design - og dog! Det første jeg lægger mærke til, da jeg selvfølgelig gerne vil have mit site ind er den store knap: "Opret annonce". Fair nok - det skal da nok være simpelt nok at få sin hjemmeside listet i din directory, men nej - så snart man trykker kommer der en ny boks op med, at man skal registrere sig.
Undskyld mig, men hvad er meningen med at registrere sig. For mig at se er det bare endnu en mail eller to i indbakken, måske flere over tiden, hvad ved jeg. I al den tid jeg har sat sites på såvel udenlandske som danske link-directories har jeg (stort set) aldrig oplevet at det rent faktisk er et krav, at man skal registrere sig med brugernavn, e-mail, kodeord og hele molevitten.
For mig at se, skal alt bare gøres strømlinet: Jeg vil have mit website ind, så lad mig da gøre det uden at skulle klikke og skrive i input-felter 100 steder :o)
HOVSA! Nu har jeg siddet og tastet løs på tastaturet for så at finde ud af, at det overhovedet ikke er et link-directory du har lavet!
Hvad kan man konkludere fra det? Du giver ikke brugeren mulighed for, at vide hvad din side rent faktisk går ud på. Det eneste der tilnærmelsesvis siger, hvad siden overordnet er for en sag er dit slogan: "Opret annoncer på nettet", hvilket igen ikke er særligt sigende (er det en annonce i form af et link til mit website, et directory?
).
Rent faktisk er der ikke engang et eneste link på siden, hvor der står "Om OpretGratis.dk".
Du har 10 sekunder til at fange kunden og overbevise ham/hende om dit produkt. Jeg er ikke overbevist, faktisk ikke engang bevidst om hvad det går ud på - væk er jeg.