Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At oprette en webbaseret virksomhed...?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

En ven og jeg skal have lavet en virksomhed hvor vi via en hjemmeside vil tilbyde en service til en bestemt branche. Hvordan skal vi oprette os som virksomhed og hvad skal vi have styr på inden vi giver os i kast med det? Skal vi have tilknyttet en revisor til virksomheden?

MVH Christian

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 09:17

Hej :)

Jeg vil anbefale Jer at starte med at læse lidt på http://www.startvaekst.dk - her er der mange nyttige råd at hente.

Fra Rødovre
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 09:43

Jeg tror det er mere simpelt end i tror. Fokuser på at få forretningen op, så skal det andet nok komme hen ad vejen!!

Starte med følgende.....

Gå ind på SKAT's hjemmeside og opret en virksomhed og få jer et CVR nummer

Åben et regneark og hav to faner 1) indtægter, 2) Udgifter. I de enkelte ark noteret i jeres udgifter og indtæger efter dato orden.

Sælg jeres ydelse og skriv en faktura (husk fortløbende nummer på fakturaren)

Og vupti, så er I, i princippet igang.

Og så kig lidt rund på dvs. hjemmeside der bliver forslået herinde, om hvad i eller skal have styr på....

MEN vigtigst af alt, "slå en faktura, og i har en virksomhed....."

Claus

www.babygadget.dk

Mit hobbyprojekt www.babygadget.dk

Tilmeldt 21. Nov 07
Skrevet kl. 13:18

Nu når vi er to mand og gernve vil starte virksomhed hvordan gør man det så bedst så begge to er på lige fod??

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:21

i kan enten oprette et I/S og der vil jeg anbefale en interesseskabskontrakt.
I kan også oprette et APS men der skal i have 125000,- kr at skyde ind i det.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 23:21

WhatIværksætter:

Nu når vi er to mand og gernve vil starte virksomhed hvordan gør man det så bedst så begge to er på lige fod??

Og husk så for Guds skyld at ofre den tid og de penge det koster at få lavet en god kontrakt I to partnere imellem. Lige regner I med, at det er jer to for evigt, men fakta er, at langt de fleste skal fra hinanden igen på et tidspunkt. Det er nu, hvor I endnu ikke har penge imellem jer og I er gode venner, at I skal lave kontrakten...Ja, det koster måske 3-5.000 kr. hos en advokat, men det er penge godt givet ud :-)

Lad os endelig høre noget mere om hvad det en for en type forretning og hvordan det går med jer, når tingene skrider frem.

God vind :-) 

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 21. Nov 07
Skrevet kl. 07:20

Mange tak for hjælpen alle sammen. Lyder til jeg kan sammensætte en opskrift for hvordan vi skal gøre det. Skal nok give feedback når det hele er på plads, og fortælle hvad vi gjorde og hvad vi måske ikke skulle have gjort :)

Fra Rødovre
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 09:52

Enig med de andre i, at I skal have lavet jer en god I/S kontrakt!! -det er super vigtigt

Claus

Mit hobbyprojekt www.babygadget.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)