Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man lave adwords direkte til en bestemt side ?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Inspireret af anden tråd vil jeg hører om det er muligt og få sine adword annoncer direkte ind på en bestemt side ?

ALtså i sin adword konto sige at jeg vil kun have mine annoncer ind på detdomænenavn.dk

er det muligt ?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9730
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:22

Det er KUN muligt at få besøg til en bestemt side. Du skal angive den URL folk skal ende på, når de klikker på en af dine reklamer. Du kan KUN angive en - en bestemt side.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 23:23

Mikkel - måske misforstår jeg?

Men vil du vælge på hvilket  domæne du vil have vist dine annoncer. for det kan godt lade sig gøre, hvis den pågældende side 'tilbyder' dette...

Det tilbyder jeg blandt andet på www.ToyotaExtreme.dk

Edit: Med 'Mikkel' mener jeg trådstarter :-)

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 23:26

Okay mener det sådan her.

Jeg vil kun have mine adword reklamer bliver vist på din side Rene G feks og de skal ikke vises andre steder kan jeg dette ??

Så jeg bare skriver stylingshop.dk og så bliver de kun vist der

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 23:28

Hvis der er Google Adsense annoncer på den pågældende side og denne side tilbyder muligheden for at placeringsbestemme sine annoncer, så kan det godt lade sig gøre ( i omtalte tilfælde kan det lade sig gøre på ToyotaExtreme.dk men ikke StylingShop.dk, da der ingen Adsense blokke er på denne side)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 23:31

Okay det lyder da super godt, kan nogen sider så vælge bestemte sider de ikke vil have på eller siger man bare ja tak til alle ??

Feks hvis det er konkurrenter ?

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 23:34

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 23:34

FRIIS INVEST - OpretGratis.dk:

Okay det lyder da super godt, kan nogen sider så vælge bestemte sider de ikke vil have på eller siger man bare ja tak til alle ??

Feks hvis det er konkurrenter ?

Man kan godt blokke annoncører.. Fx kan en børnetøjsbutik vælge ikke at have andre annoncer for børnetøj på siden.. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 23:37

Andreas Lolk:

Man kan godt blokke annoncører.. Fx kan en børnetøjsbutik vælge ikke at have andre annoncer for børnetøj på siden.. 

Er det korrekt?

Kan du blokke en kategori?

Er det ikke kun et domæne, du kan blokere? Hvilket kræver at du faktisk skal se annoncen, får du kan blokke den, da ingen kan kende alle børnetøjsfirmaer, der findes på nettet...

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 23:43

Rene G:

Andreas Lolk:

Er det korrekt?

Kan du blokke en kategori?

Er det ikke kun et domæne, du kan blokere? Hvilket kræver at du faktisk skal se annoncen, får du kan blokke den, da ingen kan kende alle børnetøjsfirmaer, der findes på nettet...

Du kan ikke blokke en kategori.. Men du kan blokke for de af dine konkurrenter, som du kender. Og de fleste kende vel deres største konkurrenter indenfor deres felt? Og ellers er det vel bare at holde et vågent øje med AdSense reklamerne.

Dog var mit eksempel dårligt. Der findes et hav af børnetøjsforretninger. I MIkkels tilfælde, hvor han vil starte en gratis annonceportal er det mere annoncer fra QXL, DBA o.l. han vil spærre for kunne jeg forstå. Og der kan de store konkurrenter tælles ved at bruge fingrene.. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)