Det er KUN muligt at få besøg til en bestemt side. Du skal angive den URL folk skal ende på, når de klikker på en af dine reklamer. Du kan KUN angive en - en bestemt side.
Hvis der er Google Adsense annoncer på den pågældende side og denne side tilbyder muligheden for at placeringsbestemme sine annoncer, så kan det godt lade sig gøre ( i omtalte tilfælde kan det lade sig gøre på ToyotaExtreme.dk men ikke StylingShop.dk, da der ingen Adsense blokke er på denne side)
Du kan frasortere de domæner du ønsker. Feks. er der nogle stylingfirmaer der annoncerer på ToyotaExtreme.dk, og dem har jeg fjernet, da de reelt konkurrerer med min egen webshop.
For dit vedkommende, kan du kan f.eks. fravælge guloggratis.dk og dba.dk
Man kan godt blokke annoncører.. Fx kan en børnetøjsbutik vælge ikke at have andre annoncer for børnetøj på siden..
Er det korrekt?
Kan du blokke en kategori?
Er det ikke kun et domæne, du kan blokere? Hvilket kræver at du faktisk skal se annoncen, får du kan blokke den, da ingen kan kende alle børnetøjsfirmaer, der findes på nettet...
Man kan godt blokke annoncører.. Fx kan en børnetøjsbutik vælge ikke at have andre annoncer for børnetøj på siden..
Er det korrekt?
Kan du blokke en kategori?
Er det ikke kun et domæne, du kan blokere? Hvilket kræver at du faktisk skal se annoncen, får du kan blokke den, da ingen kan kende alle børnetøjsfirmaer, der findes på nettet...
Du kan ikke blokke en kategori.. Men du kan blokke for de af dine konkurrenter, som du kender. Og de fleste kende vel deres største konkurrenter indenfor deres felt? Og ellers er det vel bare at holde et vågent øje med AdSense reklamerne.
Dog var mit eksempel dårligt. Der findes et hav af børnetøjsforretninger. I MIkkels tilfælde, hvor han vil starte en gratis annonceportal er det mere annoncer fra QXL, DBA o.l. han vil spærre for kunne jeg forstå. Og der kan de store konkurrenter tælles ved at bruge fingrene..