Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når ikke det skal være .dk domæne?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino,

Vil altid foretrække et .dk domæne hvis mine kunder er danske, men hvis nu lige det helt rigtige domæne er væk hvad foretrækker i så?

Jeg hælder personligt til .net, hvis .dk ikke er til at få.

hvad med jer?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:01

Hvis jeg partout skal vælge et andet, er .com at foretrække i mine øjne. Generelt set vel den tld med størst "trust", som jeg ser det. Alle har hørt om domæner med .com, det er ikke nødvendigvis tilfældet for .net/org/info/biz etc.

Men hvis det er et domæne, der skal bygges en forretning på, vil jeg hellere finde på et helt nyt .dk-navn end at vælge en alternativ endelse. Har en konkurrent .dk, vil de formentlig få gratis type-in trafik fra din markedsføring/branding - og måske endda også mails, der skulle have været til dig, fordi folk altid antager, der skal .dk på.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 20:02

Fashion-Seller:

.com eller .eu

havde ikke rigtig overvejet .eu. godt foreslag.

Jeg tror stadig der er noget i mit baghoved der foretrækker .net frem for .com..

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 253
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 20:15

Det må helt klart være .com, som er det ultimative TLD og som flest mennesker kender.

Hvis du udelukkende henvender dig til dansker, så er .nu også meget populært. Jeg synes dog at .NU Domain, som forvalter alle .nu domænerne, har en række ulemper. F.eks. skal første registreringsperiode være 2 år, .nu er generelt en del dyrere end andre domæner og der er en masse dyre gebyrer. F.eks. koster en overdragelse over 1.000,-. Derudover bryder jeg personligt ikke om den måde .nu landedomænet bliver udnyttet kommercielt.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 20:18

Jeg kan se at jeg tager helt fejl med min mening om at .net slår .com..

Jeg er også enig i at .nu kan være godt på grund at gør noget .nu effekten, men ja, det er helt til grin at det skal være så dyrt..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)