Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalings systemer..

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er forskellen på PBS & PayPal eller hvad det nu hedder ..

Håber i kan svare mig på det, jeg har ikke så meget forstand på det endnu :)

// THomas

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:31

PBS tager mod Dankort, det gør Paypal ik... Desuden er PBS væsentlig dyrer og man betaler opretttelse og abbonement , men ligger så os i DK, og kan kontaktes på dansk...

Tilmeldt 24. Mar 08
Skrevet kl. 14:33

okay , paypal tager imod Edankort ikke ?

Hvorfor en system du man skal vælge ? og har du noget godt og dårligt om dem begge ? hvad koster Paypal ?

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 14:43

Fashion-Seller:

Desuden er PBS væsentlig dyrer

Man kan ikke entydigt sige, at PBS er dyrere end Paypal - det kommer an på omsætning, om det er fysisk eller internetbutik, og hvilke kort, der bruges. Inden man vælger den ene eller anden løsning, bør man regne på, hvad der bedst kan betale sig. Se denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/50383.aspx - den er godt nok lang, men der er nogle regnestykker undervejs, som er værd at overveje.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:43

TrylleThomas:

okay , paypal tager imod Edankort ikke ?

Nope, Paypal tager kun mod Kreditkort, og det er et Dankort ik... Så alt der har noget med Dankort at gøre, er ik muligt via Paypal.

TrylleThomas:

Hvorfor en system du man skal vælge ? og har du noget godt og dårligt om dem begge ? hvad koster Paypal ?

Der findes andre udbydere end de 2 nævnte. Det er bare to af de rigtig store på markedet. Hvem du skal vælge afhænger i stor stil at din salgsområde...

PBS er dyre, hvilket må siges at være den negative del... Noget godt må du spørger andre om, da vi af gode grunde aldrig kommer til at bruge PBS...
Paypal er nemt at bruge og vi har ik fået noget negativt angående dem. Nu holder vi så os til i Ebay/Paypal-land, så det har selvfølgelig en indflydelse.

Paypal koster kun penge ved transaktionerne. Du kan finde priserne på deres site, som afhænger af din volume...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:46

Kirsten E:

Man kan ikke entydigt sige, at PBS er dyrere end Paypal

PBS tager et oprettelses gebyr samt har højere omkostninger pr transaktion i følge deres liste priser. Både hos Paypal og PBS kan du forhandle priserne, hvis du omsætter for enorme beløb. Men går man ud fra listeprisen på de produkter de tilbyder, så er PBS dyre ved dem alle...

Tilmeldt 24. Mar 08
Skrevet kl. 14:48

Jeg skal sælge balloner og mine ordre vil nok typist ligge på 0-500 kr.. kan se man kan bruge VISA i paypal og det har største delen af danmark jo ...

men man kan jo starte ud med paypal og så sener tager PBS som er den dyre luksus løsning men tror ikke man vil sælge meget mere for VISA er vel det mest brugte kort....

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:50

TrylleThomas:

Jeg skal sælge balloner og mine ordre vil nok typist ligge på 0-500 kr.. kan se man kan bruge VISA i paypal og det har største delen af danmark jo ...

men man kan jo starte ud med paypal og så sener tager PBS som er den dyre luksus løsning men tror ikke man vil sælge meget mere for VISA er vel det mest brugte kort....

VISA er dyre at tage imod, men kunden er så os 100% sikret i henhold til lovgivningen om kreditkort. Det er de f.eks ik ved betaling med Dankort, hvor der er en masse faldgrupper.

Der findes flere andre udbydere på området, som tilbyder Dankort, som betalingsmulighed, så måske du skulle tjekke disse før du træffer din endelige beslutning...

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 15:19

Fashion-Seller:

PBS tager et oprettelses gebyr samt har højere omkostninger pr transaktion i følge deres liste priser. 

Sakset fra tidliger tråd:

Gebyrer for modtagelse af indenlandske betalinger.

Månedlige salg

Pris pr. transaktion

0,00 DKK - 20.000,00 DKK

3,4% + 2,60 DKK

20.000,01 DKK - 80.000,00 DKK

2,9% + 2,60 DKK

80.000,01 DKK - 400.000,00 DKK

2,7% + 2,60 DKK

400.000,01 DKK - 800.000,00 DKK

2,4% + 2,60 DKK

> 800.000,00 DKK

1,9% + 2,60 DKK

Der opkræves et engangsgebyr som følger: 2,60 DKK for betalinger i danske kroner.

Så vidt jeg husker betaler jeg 1,45/transaktion + 0,1% af beløbet for Dankortbetalinger. Her er årsgebyret for Dankortbetalinger da hurtigt tjent hjem! Eller er der noget, jeg har misforstået

Så jeg har meget svært ved at se, at det kan betale sig ikke at køre PBS

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:30

Kirsten E:

Fashion-Seller:

PBS tager et oprettelses gebyr samt har højere omkostninger pr transaktion i følge deres liste priser. 

Sakset fra tidliger tråd:

Gebyrer for modtagelse af indenlandske betalinger.

Månedlige salg

Pris pr. transaktion

0,00 DKK - 20.000,00 DKK

3,4% + 2,60 DKK

20.000,01 DKK - 80.000,00 DKK

2,9% + 2,60 DKK

80.000,01 DKK - 400.000,00 DKK

2,7% + 2,60 DKK

400.000,01 DKK - 800.000,00 DKK

2,4% + 2,60 DKK

> 800.000,00 DKK

1,9% + 2,60 DKK

Der opkræves et engangsgebyr som følger: 2,60 DKK for betalinger i danske kroner.

Så vidt jeg husker betaler jeg 1,45/transaktion + 0,1% af beløbet for Dankortbetalinger. Her er årsgebyret for Dankortbetalinger da hurtigt tjent hjem! Eller er der noget, jeg har misforstået

Så jeg har meget svært ved at se, at det kan betale sig ikke at køre PBS

Tør jeg anbefale dig at læse den aller første sætning jeg skrev?

Hvordan kan du sammenligne pære med bananer? Er en Mercedes det samme som en Fiat, hvor du bare betaler overpris?

Det fremgår tydeligt af alle indlæg, at der er forskel på Visa og Dankort både prismæssigt, men os rent juridisk... Så skal vi ik holde os til konstruktiv debat, fremfor det der...

Iøvrigt så bliver danske kunder da taget godt og grundigt ved næsen!!!

https://www.paypal-deutschland.de/privatkunden/was-ist-paypal/gebuehren.html

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)