Vi magler sælgere nu. Vi er kommet igang med god succes, og mangler sælgere til vores nye produkter. Vi har fået flere produkter, og udvider med et nyt system til online booking. Arbejdsområdet vil være inden for salg, både af fysiske produkter, og pakkeløsninger, Du vil skulle arbejde på at skabe et samarbejde med dine kunder, da de fleste af vores ydelser omhandler langstrækte løsninger. Derudover skal du sælge vores fysiske produkter inden for rengøring artikler, hvor du vil få en kundegruppe der vil blive ved med at handle hos os, og derfor vil en stor del af arbejdet omhandle kundepleje, med henblik på gensalg. Vi har stor avance på vores produkter, og kan derfor tilbyde en god provision, og mulighed for at være en rigtig købmand ude i marken. Du får stor frihed til at handle med kunderne for at få en ordre med hjem. Dog vil du også skulle satse på mængde salg. Løn : nummer et for os vil selvfølgelig være at finde selvstændige personer, der vil arbejde som selvstændig salgskonsulenter for os. Men vi er også åben for en ren ansættelse, hvor vi kan tilbyde dig enten en mindre garanti løn med lavere provision, eller ren provision med en god procent afregning samt mulighed for overskudsdeling. Vi forventer af dem der skal sælge vores produkter, at de arbejder hver dag ( 5 dage ) for at både de og os kan skabe den forretning der gør det muligt for begge parter at få det til at fungere økonomisk. Endvidere vil du skulle deltage i enkelte messer nogle weekender om året. Sidder du derude og mener at lige netop du kan være noget for os, har du muligheden nu for at komme igang med det samme. Er du den der mener at du endvidere kan være med til at skabe et netværk af nogle få, men gode sælgere, vil vi meget gerne indgå aftale med dig om at du får ansvar for de andre sælgerer, altså du kan blive salgschef med ansvar for at holde salget igang. Send en mail til os her. info@klimabedst.dk og skriv lidt om hvem du er, og hvad du kan tilbyde os. |
Hej
Jeg studsede lidt over at i på jeres hjemmeside ikke engang har en adresse eller et telefonnummer stående.
Den eneste kontaktoplysning jeg kan finde på domænenavnet klimabedst.dk er at det er ejet af Vistaprint, der er registreret på Bermuda... Det vækker heller ikke den store tillid hos mig. Domænet er desuden registreret for kun et par uger siden, så det er nok ikke der den store success er skabt.
Det er jo ikke den bedste måde at skabe tillid hos kunderne på, slet ikke når der også er en webshop indbygget, så vidt jeg kan se er der ingen oplysninger omkring handelsbetingelser, returret, eller nogen som helst af de andre lovpligtige oplysninger der skal oplyses inden kunden køber varen.
Det var bare nogle ting jeg ville overveje at bringe i orden inden i går videre med jeres salgseventyr, hvis i da vil fremstå troværdige overfor eventuelle samarbejdspartnere og potentielle kunder.