Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningsplan

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ..

Jeg er helt ny herinde, men fandt siden da jeg sidder og er i gang med min forretningsplan, som jeg skal have med op i banken imorgen. Jeg har haft en del problemer med min forretningsplan og budgetterne, og derfor vil jeg høre om nogen evt ville kigge dem lidt igennem, så jeg er nogenlunde sikker på det jeg har lavet er rigtigt!

Mvh Mette

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 13:30

Hvad er du i tvivl om?

kh.
Sophie

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Tilmeldt 6. Sep 09
Skrevet kl. 13:35

Jeg er i tvivl om jeg har fået de vigtigeste ting med i forretningsplanen. Og om jeg også skal skrive sådan noget som logo osv?

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 16:40

Det absolut vigtigste for banken er budgetterne, så sørg for de er gennemarbejdede og underbyggede.

Om logoet er grønt eller blåt, betyder nok ikke det store.

Tilmeldt 6. Sep 09
Skrevet kl. 18:40

det er rigtig nok. også derfor jeg ringer til en iværksætter som kan hjælp med det sidste på forretningsplanen og budgetterne

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:46
Tilmeldt 6. Sep 09
Skrevet kl. 18:51

tak for det :)

men vil det ikke være bedst jeg får en iværksætter til at kigge på det inden jeg går til banken?

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 18:56

du er lige sent nok ude, hvis du skal i banken i morgen, men send det til mig ASAP, så skal jeg lige prøve at kaste et blik på det.

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 18:57

Det kan godt være at andre har andre erfaringer - men hvad vil der egentlig ske ud over at du kan få at vide, hvor du skal forbedre din plan, hvis banken ikke er tilfreds?

Det er vel ikke sådan at man ikke kan komme igen?
Hvis du har en, der vil kigge på den inden, så fint - men ellers ville jeg måske nok koncentrere mig om, at blive mentalt klar til bankmødet i morgen.

kh.
Sophie

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Tilmeldt 6. Sep 09
Skrevet kl. 19:00

Ja, i har ret!

Men det er fordi der er en butik til salg som jeg kan købe for 300.000 hvor alt er i, skal dog have noget andet tøj i. Og da jeg er helt ny i det og ikke så gammel, er det nok bedre en iværksætter gennemgår budgetterne med mig. så alt er klar til banken. Så derfor udsætter jeg nok bankmødet indtil jeg har fået en iværksætter til at kigge på det.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)