Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg sælger to flotte hjemmeside designs

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Undskyld, men jeg synes faktisk også  at de 2 designs er meget amatøragtigt.

Man kan finde Gratis html templates på nettet som er 2000000 gange bedre end dem...:)

¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:21

Nogle folk køber også kommercielle CMS systemer, fremfor f. eks Joomla! for at have noget unikt.. Du kan da ikke stille et produkt op imod hvad der kan fås gratis andetsteds.. :)

Simon

Tilmeldt 23. Mar 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 15:06
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Okey, endnu en forurettede fra folkeskolens mobning.

Undskyld, men jeg synes faktisk også  at de 2 designs er meget amatøragtigt.

Man kan finde Gratis html templates på nettet som er 2000000 gange bedre end dem...:)

Som et, hedder det amatøragtige, fordi det er 3. person flertal, altså er det ikke et amatøragtigt design men de to amatøragtige designs.

Som to, er det designs jeg ikke har lavet færdigt. Jeg forstår ikke, hvorfor jeg overhovedet skal retfærdiggøre mit salg til dig. Har du fået det bedre med dig selv, af at kalde mit arbejde amatøragtigt? I så fald stort tillykke, jeg forstår udmærket dit behov for tilfredsstillelse efter al det du har stået model til i folkeskolen.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Enja:

Nu er du så vist os nået ned på børnehave niveau efterhånden... Gider du virkelig sætte dig egen troværdighed over styr på denne måde?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:18

hvad har folkeskolen nu med noget at gøre?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:32

Jeg tror det er niveauet der henvises til!

Hvorfor skal vi her på Amino altid være sådan efter nybegyndere indenfor webdesign! Sjovt nok er flere af dem, der kommenterer negativt selv ikke så forfærdligt langt fra begynder stadiet. Giv dog for pokker da lidt snor, og håb på at de mere erfarne også giver lidt snor, hvis i skulle være modige nok til at vise jeres ting frem her på Amino.

Btw: Så er det seneste site som jeg har været involveret i flg. http://www.thecolorclub.net/ , nu er jeg teknikker så det jeg er mest stolt af er at kunden 100% selv har sat designet op, på den platform som vi bygger! Dette er sket via drag-n-drop uden der er skrevet en linie kode.

Tilmeldt 23. Mar 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 15:32
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nu er du så vist os nået ned på børnehave niveau efterhånden... Gider du virkelig sætte dig egen troværdighed over styr på denne måde?

Nej, fordi det ligger til min opdragelse Fashion-Seller. Jeg har aldrig haft et døv øre eller et blind øje for nogen.

Du møder heller ikke en flyvende sten med en pande, du undviger. Hvis han gerne vil nedgradere mit arbejde, må han i det mindste

gøre det med lidt selvrespekt og hold. At han bare skriver, der er 20.000 templates flottere end dine designs er virkelig et amatørargument.

Jeg lader den dø ud, men jeg kommer igen, lad ingen tvivl herske om det.

Her er noget af mit gamle arbejde, det er småprojekter jeg har lavet

http://imageload.dk/files/c8b598b0a6baefde9a704e4700e7088d.jpg

http://imageload.dk/files/6a92373d4b870d6105cef1ed45be02c3.jpg

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Enja:

Nej, fordi det ligger til min opdragelse Fashion-Seller. Jeg har aldrig haft et døv øre eller et blind øje for nogen.

Du møder heller ikke en flyvende sten med en pande, du undviger. Hvis han gerne vil nedgradere mit arbejde, må han i det mindste

gøre det med lidt selvrespekt og hold. At han bare skriver, der er 20.000 templates flottere end dine designs er virkelig et amatørargument.

Jeg lader den dø ud, men jeg kommer igen, lad ingen tvivl herske om det.

Selvfølgelig undviger jeg, men jeg samler efterfølgende ik stenen op + 7 andre, og begynder at kaste tilbage... Så er du jo ligeså "idiotisk", som personen der smed den...

Hvis han ik har nogle argumenter og føler en selvtilfredshed, ved at nedgøre andre, så lad ham dog... Alle ved hvem der i sidste ende får hjælpen, når han næste gang stiller et spørgsmål!

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 15:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Enja

Jeg forstår til fulde din frustration.

Medmindre man kan bevise at farven smitter af på skærmen, så er der ikke nogen på Amino der kan bedømme et design af den simple grund at der er forskel på om man befinder sig i et gamercommunity eller skal sælge rullepølser til fru Jensen.

Jeg kunne sagtens have købt dine design alene af den grund, at du har lavet dem fra ende til anden, og derved har dit design  værkhøjde og det ved de af dine kritikere der sammenligner med gratis templates end ikke hvad betyder, hvilket så blot understreger hvorfor man ikke skal udtale sig omkring noget man ikke har forstand på.

Jeg har set lidt af hvad du har uploadet gennem Amino, og du er bestemt ikke talentløs.

Så klø du bare på, det er alligevel ikke dine kritikere du skal leve af, og du skal da ikke undskylde dine designs, færdige eller ej.

/Michael

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 15:41

Dyrebilen.dk:

Hej Enja

Jeg forstår til fulde din frustration.

Medmindre man kan bevise at farven smitter af på skærmen, så er der ikke nogen på Amino der kan bedømme et design af den simple grund at der er forskel på om man befinder sig i et gamercommunity eller skal sælge rullepølser til fru Jensen.

Jeg kunne sagten have købt dine design alene af den grund, at du har lavet dem fra ende til anden, og derved har dit design  væksthøjde og det ved de af dine kritikere der sammenligner med gratis templates end ikke hvad betyder, hvilket så blot understreger hvorfor man ikke skal udtale sig omkring noget man ikke har forstand på.

Jeg har set lidt af hvad du har uploadet gennem Amino, og du er bestemt ikke talentløs.

Så klø du bare på, det er alligevel ikke dine kritikere du skal leve af, og du skal da ikke undskylde dine designs, færdige eller ej.

/Michael

Yes

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)