Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop, hvordan

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

søger en sted hvor man kan oprette en webshop, hvor man har alle betalings moduler, og shoppen er klar til pbs aftale,

el er der andre gode betalings aftaler end PBS

Nogle gode sider.

mvh TT

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:50
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Prøv evt. at kigge på DanDomains webshop system

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 15:01

der er rigtig mange muligheder!  - Jeg kan sagtens anbefale Dandomain

Husk at investere i E-Pusher 3.0 Surprise

M  dfdf

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 15:05

Hej

Vi har et køreklar webshop til 4999 dkr  Beløbet betales kun en gang! - alt inkl: ( 100 % Dansk webshop løsning baseret på det internationalt anerkendte osCommerce )

100 % køre klar fra dag et! Gratis support i et år med i prisen

Betalings muligheder: Dankort & kreditkort - Efterkrav: - Faktura betaling: -Bank overførsel. Bygget med SEO tools med et unik design

Send en mail til mig på leo@ewebdesign.dk  hvis du ønsker mere info.

Mvh Leo

www.ewebdesign.dk

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 15:30

Hej

Vi kan tilbyde en kraftig løsning, med integration til bl.a SummaSummarum.

Shoppen er naturligvis søgemaskine optimeret, og oversat til 4 sprog.

Se demo på www.webshop-luxus.dk

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 15:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej TT. 

Inden du bliver alt for overdynget med tilbud fra alle dem der alle mener de har den bedste løsning, er mit råd til dig at sætte dig rigtigt meget ind i det før du vælger hvor du vil ligge dine penge. 

Der har været meget debat om open source (osCommerce / magento) og closed source (DanDomain, Scannet, EasyFlow osv), og den vil jeg for din skyld håbe ikke bryder ud igen, fordi det er basalt set et religionsspørgsmål. Der er fordele og ulemper ved begge typer, og for begges vedkommende kan de være gode i de rigtige hænder og dårlige i de forkerte hænder. 

Det er en jungle, og derfor kan du potentielt spare en masse ved at dedikere en del tid på at undersøge dine muligheder. Stil krav, og spørg gerne om du er på vej i den rigtige retning. 

Basalt set kommer det an på dine ambitioner og muligheder. Der er startomkostninger ved enhver webshop der skal køre, om det er hosted eller open source, fordi jeg har endnu ikke mødt en e-købmand der har kunnet leve af en shop med et "standard design" og opsætning. 

Hvad er dit budget?

Har du overvejet at finde en investor til at hjælpe dig med likviditeten (Sikkerhedseksperten.dk / Kenneth - startede sin forretning med en investor - og det går hvist fint nok for ham nu)

Læs evt. min blogpost om e-købmandens evolutionsstige, det er langt fra den aktion-liste som du måske forventer, men det kan give dig et billede af hvad der bør være din fokus. 

Jeg synes du skal gøre følgende:

1. Undersøg markedet, skriv alle potentielle løsninger op

2. Skriv dine krav til din shop - vurder hver enkelt løsning i forhold til dine krav

3. Vurder hvordan din shop løser følgende punkter - design - brugervenlighed (både for dig som administrator, og for dine kunder) - fleksibilitet - SEO (søgemaskine venlighed) - opbygning -

4. vurder løsninger i forhold til - Prisen for opsættelse (implementering) - Prisen for forbedringer - Driftsomkostninger - Marketing omkostninger for din branche 

Og spørg endelig ind hvis du har yderligere spørgsmål til det du finder, eller hvis du kører fast. 

Da det basalt set er en religiøst emne, kan det være svært at vurdere folks subjektive holdninger til de enkelte løsninger - du bliver nødt til at lave din egen, men lyt alligevel til andre folk, og kontakt gerne flere e-handels folk for at høre deres erfaringer. 

God jagt! 

-Karsten

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:08

Hej

Vi kan levere en køreklar professionel webshop inkl. unikt design som passer til din forretning til kun 9.995,-

Prisen er inkl. hosting og betalingsgateway (modtag blandt andet dankort) hele første år (værdi 2.000 hos Magentohotel.dk)!

(bemærk at du stadig selv skal udfylde en ansøgning PBS, det er det eneste vi ikke kan gøre for dig)

Se evt. en demo shop her: http://demo.magentocommerce.com/

Vil du vide mere er du meget velkommen til at kontakte mig herinde, eller læse mere på vores hjemmeside her: http://getashop.dk/

Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 18:20

ok  tak for svarene, men det er alt for dyrt, skal være billigere.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:39

TEAMTMS:

Du får hva du betaler for... Billig pris = kedelig og til tider utroværdig shop...

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:53

TEAMTMS:

Så tror jeg du selv skal ud i at sætte en shop op. Det bliver ikke meget billigere. Men hvis du ikke har 10k til at sætte en shop op, hvad så med penge til varer, markedsføring, hosting, betalingsgateway, PBS godkendelse, SEO optimering osv. I denne forbindelse er etableringsudgiften vist det mindste Smile

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)