Det minder om en rigtig pænt, gennemarbejdet web 2.0 design.. Det er sådan trenden for hjemmesider er lige nu, derfor ligner det hele lidt det samme...
Det minder om en rigtig pænt, gennemarbejdet web 2.0 design.. Det er sådan trenden for hjemmesider er lige nu, derfor ligner det hele lidt det samme...
Det et super lækkert design, men det en ret grov klon af www.letsdrink.dk vil jeg mene..
Det et super lækkert design, men det en ret grov klon af www.letsdrink.dk vil jeg mene..
Jeg ville nok ikke anbefale folk at byde på dette. Som Simon skriver er det nok lige på grænsen af hvad man kan kalde inspiration. Hvis letsdrink.dk folkene så designet ville de nok ikke blive videre glade. Læg mærke til de små detaler som fx. uret i højre side er præcist det samme billede (bare i forskellige farver).
"Kasserne" på siden er præcis de samme og alle margins og størrelser er det samme. Eneste forskel er farven. Folk er blevet sagsøgt for mindre og køber man designet står man mere eller mindre med ansvaret (hvis man altså lægger sin side ud). Brug hellere pengene på et unikt design eller en "template" hvor man i det mindste ved at man har ret til at bruge det i sidste ende.