Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding er det sådan ?

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

FRIIS INVEST:

giver 10 link fra gode pagerank sider bedre placering, end 50 link fra sider uden pagerank

Hvorledes forholdet mellem de forskellige ranks præcist er ved jeg ikke, men som hovedregel ja. Tænk på pagerank som en slags autoritet.

Google giver dig meget credit, hvis de folk der anbefaler dig (læs: linker til dig), selv har masser af autoritet (altså pagerank). Det er jo lidt ligesom i det virkelige liv, hvor f.eks tandpasta firmaer forsøger at få tandlæger til at anbefale deres tandpasta, fodboldspillere til at anbefale fodbold støvler osv.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 14:34

FRIIS INVEST:

Jeg synes også det virker meget overskueligt, men hold da op det kræver koncentration og læse det ;-)

Men det virker faktisk meget enkelt når man først er kommet lidt ind i det.

Mit absolute bedste søgeord vil være Gratis annoncer, men ved ikke om den er svær og komme på side 1 med ved google..

Jeg har jo en konkurrent, med lidt over 5000 links så det er jo første mål og komme forbi ham/hende.

at han har 5000 links behøver ikke betyde han er rigtig god. kvaliteten betyder alt for links. 50 gode links og en god side slår til hver en tid 5000 dårlige links...

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 14:39

Tagger lige indlægget. Har vidst skudt mig selv i foden ved at tilmelde mite site med samme beskrivelse til flere kataloger? =/

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:44

Så du vil mene hvis jeg har 50 link med pagerank over 5 og man har 5000 uden pagerank at det kan opveje hinanden ?

eller hvor meget skal der til før det er realistisk.

Jeg har jo ham (annoncelisten) som jeg har som det først mål jeg skal slå og være før ham i søgninger på google..

Jeg har jo også min hjemmeside som signatur, men hvad giver det mig af link ? Er det et indgående link pr indlæg jeg laver eller hvordan hænger det sammen..

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 14:49

maelstrom:

Tagger lige indlægget. Har vidst skudt mig selv i foden ved at tilmelde mite site med samme beskrivelse til flere kataloger? =/

Men du har da 326 der linker tilbage til dig, Hvad har du gjordt for disse link ??

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 14:51

jeg vil sige at hvis du får 50 med pagerank over 5 til at linke til dig så er du rigtig godt kørende...

Det er bare meget svært og ikke den kvalitet  finder du ikke på danske kataloger, her er pagerank 3 meget højt og kun ganske få har højere.

5000 links af dårlig kvalitet har stort set ingen effekt..

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 16:45

Så alt med pagerank over 3 er super ??

hvad sker der hvis man kommer til at tilmalde sig det samme sted to gange ?

Altså ikke bevidst men ved en fejl ?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:55

FRIIS INVEST:
Jeg har jo også min hjemmeside som signatur, men hvad giver det mig af link ? Er det et indgående link pr indlæg jeg laver eller hvordan hænger det sammen

Det bliver kun talt som ét link. (så vidt jeg ved).

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:00

FRIIS INVEST:
Så alt med pagerank over 3 er super ??

Alle links er gode. Men jo højere pagerank jo bedre... Men jeg tror ikke at pagerank har samme betydning nu som den har haft før.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 17:10

Jeg tænker bare mere på om jeg bliver skraffet for at komme til at tilmelde mig to gange samme sted ??

Ville jeg jo slet ikke ønske

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)