Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en der kan pakke f.eks. ketchup i små poser?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er vendt tilbage fra England hvor jeg har afsluttet min MSc i International Business Management. Jeg er ny her på Amino, men mener selv dette indlæger passer fint i denne kategori.

Jeg står og mangler en der er i stand til at pakke f.eks. ketchup i små praktiske poser? Jeg har lavet en del research men kunne ikke identificere en "pakker" der var i stand til at håndtere denne substans. Håber jeg kan finde en god løsning ved at networke her på Amino.

På forhånd tak for hjælpen.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15083
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:49

Har du overvejet producenterne? Er det ik det mest oplagte sted at starte evt?

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Skrevet kl. 13:54

Producenten/leverandøren er blevet overvejet. Der er nogle leveringsproblemer mht. kvantitet, hvorfor jeg undersøger muligheden for at varetage alle led i vores supply chain inden for Danmarks grænser. Umiddelbart er det en simpel process, men kan ikke finde en der kan håndtere en substans som f.eks. ketchup mht. pakning.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:56

Thomas:

Producenten/leverandøren er blevet overvejet. Der er nogle leveringsproblemer mht. kvantitet, hvorfor jeg undersøger muligheden for at varetage alle led i vores supply chain inden for Danmarks grænser. Umiddelbart er det en simpel process, men kan ikke finde en der kan håndtere en substans som f.eks. ketchup mht. pakning.

Nu er det MEGET begrænset med info i din tekst, hvorfor det nærmest er umuligt at vejlede andet end generelt. Men der findes da flere producenter enten i DK, Tyskland eller Sverige, som burde kunne håndtere den slags, hvis der er tale om en nogenlunde mængde. Du har intet nævnt om mængden, str, pakningen eller andet...

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Skrevet kl. 16:00

Undskyld for de manglede detaljer.

Vi penetrerer en række lande inden for kort tid, så det kommer til at dreje sig om en betydelig afsætning. Tror bestemt leverandøren vil finde det interessant at få os som kunde, idet der er et stort potentiale. En tysk leverandør/pakker er intet problem og jeg er ved at kigge på det tyske marked. Det ville blot være interessant hvis nogle kendte/havde en god erfaring på dette område og kunne nævne en specifik virksomhed, der var i stand til at håndtere dette.

- Det drejer sig om MEGET små pakker omkring 2*3 cm.

- Det skulle gerne være muligt for pakkeren at tilpasse logo på produktet.  

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:03

Lige kort, jeg ved at MLM firmaet Agel laver nogle pakker i små formater, som er godkendte til mad, prøv evt at tage kontakt til agel4you herinde eller andre fra AGEL de vil muligvis kunne hjælpe dig lidt på vej. Mener deres produktion ligger i Holland men du må ikke hænge mig op på det.

ellers lige lav en søgning på agel så kan det være det dukker op.

Mvh Thomas Andreasen

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:39

Thomas:

Vi penetrerer en række lande inden for kort tid, så det kommer til at dreje sig om en betydelig afsætning.

Har du snakket med Graasten, Beauvais (kan ik huske navnet på det firma der står bag), Heinz mm. De er alle til at tale med i disse tider og tilbyder private label. Der findes desuden et hav af tyske producenter!!!

Thomas:

- Det drejer sig om MEGET små pakker omkring 2*3 cm.

Øhh str handler vist mere om mængde i ml end længderne i cm... Men på niveau med det man får hos Burger King og McD?

Thomas:

- Det skulle gerne være muligt for pakkeren at tilpasse logo på produktet.  

Den laves vel på forhånd hos et emballage firma...

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Skrevet kl. 17:40

Jeg vil bestemt kigge på de alternativer der er nævnt her i tråden. Det er lidt svært at rådgive når i kun har begrænset info. Men i ved hvordan det er; man skal jo gerne holde kortene lidt tæt..It's business. Men god weekend til jer alle og skriv endelig hvis i falder over noget der er relevant i denne kontekst.

Tak, Thomas

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)