Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cashback system med rettigheder sælges..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har været igang med at lave et såkaldt Pointsystem for en kunde, men da denne har valgt at hoppe fra her til sidst, pga at han alligevel ikke ønskede at starte sådan et. Har jeg nu et næsten færdig pointsystem liggende. Derfor tænkte jeg at der måske der var nogle aminoer der kunne være interesseret i at købe det, for en meget fordelagtig pris. Dette får du:

Cashback system optimerede til IQ og Euroads (Vi kan godt optimere til flere, efter dine ønsker for et meget lille beløb)

Admin område hvor du selv kan tilføje produkter og katogerier til shoppen, og tilføje kampagner, det vil sige selv vælg point og ligende..

Unikt design, vi laver et design der passer til dine ønsker.

Du får alle rettighederne, det vil sige at du kan sælge det videre og oprette så mange pointsider du ønsker.

Hvis dette har interesse kan du enten sende mig en mail eller tilføje mig på msn.

Spørgesmål kan stilles her i tråden.

mvh Kristoffer

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:54

Hej Kristoffer.

Send gerne information til mig :) Casperblom@live.dk

Casper.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 08:20

PM sendt..

Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 08:26

Hej Kristoffer,

Kan du sende mig en mail på jonas.juul.frederiksen @ gmail.com

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 16:23

Hej alle sammen,

Nu er der efterhånden en del der har skrevet til mig og bedt om bare at købe en licens af systemmet så tror at jeg udvikler det og sælger det. Der burde gerne være en demo version klar indenfor et par dage, og regner med at systemmet kommer til at koste 1.250 med standard design og 2.000 med unikt design. Men skal nok skrive herinde når det er klart :)

mvh Kristoffer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)