Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg får ingenting ud af google- hjælp!

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Stoholm
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil meget gerne henvises til hjælp - problemet er bare at det er firmaets egen skabelon, kan der mon laves om på den?

Lise

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:41

Lise:

Hej

Jeg vil meget gerne henvises til hjælp - problemet er bare at det er firmaets egen skabelon, kan der mon laves om på den?

Lise

Du kan bare sende en PB (privat besked) så får du info derover... Jeg må melde pas på dit spørgsmål, har ganske enkelt ik indsigt eller evnerne indenfor dette...

Fra Stoholm
Tilmeldt 3. Feb 09
Skrevet kl. 14:43

ups! hvad vil det sige?

Lise

Fra Stoholm
Tilmeldt 3. Feb 09
Skrevet kl. 15:12

Jeg mener, hvad betyder det at der ingen metadata er udfyldt?

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 16:28

Det er noget i forhold den kode der ligger bag din side som bruges i forhold til at blive fundet på google, bing, yahoo mm... altså noget i forhold til SEO...

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Fra Århus
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Fra  HN Gavekurve Skrevet kl. 20:08

Jeg synes nu ikke at det er så grimt som I siger - man kan sagtens se at det er lavet af en proff.

farven er skarp, men det er en smags sag - jeg tror at det su egentligt spørger om er hvordan du kan få noget ud af de penge du ligger på google -

Jeg har det samme problem - bruger også mange penge uden at få det ud af det som jeg egentlig havde forventet - Vi lidt mindre virksomheder har det svært i konkurrencen imod de store der bruger op imod 20-60.000 pr. mdr. på google reklamer!! Men du skal bare blive ved, og så blive bedre til at søgeordsoptimering

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 22:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

HN Gavekurve:

Jeg har det samme problem - bruger også mange penge uden at få det ud af det som jeg egentlig havde forventet - Vi lidt mindre virksomheder har det svært i konkurrencen imod de store der bruger op imod 20-60.000 pr. mdr. på google reklamer!!

Det argument har jeg meget svært ved at forstå. Om du bruger 2.000,- 10.000,- eller 100.000,- bør din konvertering være den samme... Om du køber 100 klik på søgeordet gavekurv eller om du køber 1.000 skifter din konverteringsprocent på søgeordet jo ikke.. 

Btw. så er 20.000,- til 60.000,- småt sat for de store virksomheder, der snildt kan bruge langt over 100.000 månedligt.. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:37

Ja de store har jo tv reklamer der koster kassen og radiospot er heller ikke så billige mere :-O..

Har man penge er det da nemmere og få sit firma frem til folket, men lidt hård benarbejde og reklamer de rigtige steder så kan det absolut også blive en stor succes

Fra Stoholm
Tilmeldt 3. Feb 09
Skrevet kl. 10:21

Hej Helle

tak for dit svar.

Problemet er nok også, at jeg ikke selv er 100% inde i at søge optimere.  Hvem kan hjælpe med det uden det koster en bondegård?, anbefalinger fra andre er bedst- det er svært at vide om det er ok det folk laver.

Måske man skulle have lavet en grundig analyse på sin side. Hvor meget bruger du på google i mdr. ( skriv evt. i pb)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:25

Hej Lise.

prøv og hive fat i Sebastian her  linkbuilding Han har vist styr på det meste med søgeoptimering

Håber det kan hjælpe dig

Mikkel

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)