Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg får ingenting ud af google- hjælp!

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Stoholm
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har en webshop olgasunger.dk på andet år.

Har kørt google adwords reklamer siden opstart, som vi har fået et firma til at hjælpe os med. Vi har efterfølgende selv overtaget.

Jeg synes det er en frygtelig "jungle"- farer snart vild.

Vi smider alt for mange penge ud på vores markedsførring på google uden at få noget ordentligt ud af det.

Kunne godt bruge lidt hjælp fra en til at kigge lidt på vores side mm.

M.v.h

Lise

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:25

Jeg bliver nødt til at sige, at jeres design af shoppen lader en del tilbage at ønske. Dårligt layout, dårligt farvevalg/skrifttype etc. Det er en shop, som jeg hurtigt ville forlade igen - jeg mister lysten til at "shoppe rundt".

Venlig hilsen
Ole

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 289
Fra  Trippy IVS Skrevet kl. 13:26

Har sendt en mail til din forretning :)

Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)

Fra Stoholm
Tilmeldt 3. Feb 09
Skrevet kl. 13:59

har sendt besked retur

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:04

Fairtime:

Jeg bliver nødt til at sige, at jeres design af shoppen lader en del tilbage at ønske. Dårligt layout, dårligt farvevalg/skrifttype etc. Det er en shop, som jeg hurtigt ville forlade igen - jeg mister lysten til at "shoppe rundt".

Venlig hilsen
Ole

Ole har ret i ovenstående... Shoppen trænger til en overhaling og et lækkert design, som binder kunden og gør at kunden får lyst til at handle...

Farverne er ret belastende i længden og designet (især forsiden) er langt fra optimal...

Fra Stoholm
Tilmeldt 3. Feb 09
Skrevet kl. 14:13

Jeg sluger til mig-  selve opsætningen har vi haft et firma til at lave for os - det er da meget muligt at vi skal have lavet forbedringer.

Der er vel ikke ret meget at gøre med hensyn til skabelonen af shoppen, når det var en færdig skabelon vi købte.

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 14:24

Jeg må give Ole og Fasion-Seller ret...

Din side trænger virkelig til en forbedring... Her er lige lidt forslag til ændringer efter 2 minutters gennemgang på din side:

- I din menu er der menupunkter der er så lange at de forsager linie skift = ikke så pænt !

- Du bruger Comic Sans på dine forside, dette er en skrifttype der hører til på messenger & børnefødselsdagsinvitationer = ikke så pænt !

- Du bruger alt for mange tekst farver på din side (sort, lyserød, neongrøn, blå, rød) = ikke så pænt  !

- Du viser at du modtager 5 betalingskort men i din footer skriver du at du (kun) modtager dankort = virker mærkeligt / mistænktsomt !

- Du skriver på forsiden at du har 2 adresser = virker mærkeligt / mistænktsomt !

- Der står at pagedesign har designet din side men den ligner slet ikke en prof side = virker mærkeligt / mistænkeligt !

Altsammen noget der virker afskækkende på kunder. Jeg kunne forstille mig at din afvisningsprocent er forholdsvis høj !?

Brug kritikken til noget konstruktivt...

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:28

Lise:

Jeg sluger til mig-  selve opsætningen har vi haft et firma til at lave for os - det er da meget muligt at vi skal have lavet forbedringer.

Håber ik de har taget en høj pris, for det er en ret dårlig skabelon de har fundet... Du kan for et mindre beløb hurtigt friske den så meget op, at kunderne vil tro det er en ny side. Det kræver dog lidt arbejde og en dygtig designer.

Lise:

Der er vel ikke ret meget at gøre med hensyn til skabelonen af shoppen, når det var en færdig skabelon vi købte.

Uden at kende systemet den er lavet over, så kan man altid ændre det. Det er en skabelon, så den kan redesignes eller laves helt om... Hva sådan noget evt koster må jeg melde pas på, da det er udenfor mine kompetancer.

Men vil gerne henvise til en der evt kan hjælpe jer på rette vej, uden at det koster en bondegård...

Fra Stoholm
Tilmeldt 3. Feb 09
Skrevet kl. 14:29

Tusinde tak Anders- det giver mig en helt masse at arbejde med - jeg vil helt klart bruge det konstruktivt....

Lise

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 14:36

Desuden er der ingen meta data udfyldt...

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)