Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé samt firmanavn til lille it/konsulent virksomhed

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går og leger lidt med idéen om at starte min egen virksomhed her i Flensburg, Tyskland.

Jeg har allerede min engelske virksomhed Replica Design, hvor det går stærkt fremad. Vores webshop går online her i september, hvilket jeg naturligvis glæder mig meget til.

Dog er dette ikke nok for mig, idet jeg mangler at komme mere ud blandt mennesker.

Jeg har en længere IT-udd. og har indtil nu (er på barsel) arbejdet som it-koordinator i DK. Dette job skal jeg ikke tilbage til af flere årsager, men primært pga transporttiden.

Nå, nu til selve idéen og problematikken.

Jeg vil gerne yde service til virksomheder, der starter hernede i nordtyskland. Her mener jeg både hjælp til processen med at få oprettet virksomheden, få telefon, Internet og alm. IT-opgaver. Jeg har også mulighed for at hjælpe med forsikringer og andre af disse irriterende og uoverskuelige opgaver. Systemet hernede er noget mere kryptisk end i Dk og jeg mener at der kan være et marked, hvor folk kan have brug for en som mig:-)

Samtidig vil jeg også gerne henvende mig til virksomheder/private (drift/support/indkøb), såvel i nordtyskland (danskere) som i Syddanmark.

Men hvad skal virksomheden hedde? Det skal ikke være for fancy og heller ikke for "bonderøvsagtigt". Samtidig må navnet gerne sige lidt om hvad jeg laver.. Og dog.. Det må heller ikke låse mig fast.

Håber på nogle gode forslag fra nogle kreative mennesker:-)

Jannie Buch

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende, hvad med:

• FlexConsult
  • 123Consult
  • BuchConsult
  • EasyConsult

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)