Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler en "joomla" ekspert.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg så den netop nu her ;)

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 17:02

Hvad med Rasmus Hoeks, tror jeg det er?

Han er vist stifter og ejer at sitet joomlatutorials.dk

Tjek sitet eller spørg ham

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 31. Jul 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 17:25

Morten Kaltoft:

Hvad med Rasmus Hoeks, tror jeg det er?

Han er vist stifter og ejer at sitet joomlatutorials.dk

Tjek sitet eller spørg ham

Tak for tippet. :)

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 17:40

Rasmus Hoeks er ikke Joomla ekspert i den forstand, han har "bare" lavet en side med tutorials han har samlet sammen fra nettet. Jeg kan klart anbefale Ronni, han er helt sikkert Danmarks mest kompetente Joomla udvikler. Jeg har selv arbejdet med ham på et par projekter, og jeg bruger også hans extensions - og der er ingen tvivl om at der er styr på det til mindste detalje.

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 31. Jul 09
Skrevet kl. 18:02

Okay - Så leder jeg stadig efter en der kan komme ind i projektet, håber der kommer flere på banen :)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:15

Nu laver vi ikke Joomla, så jeg kan ikke tilbyde dig noget, men det ville måske være en ide at definere scopet af opgaven lidt og evt. komme med et budget på hvad I har afsat til opgaven.

Timepriser svinger utroligt meget vores ligger fx. typisk på de 850, så hvis du fx har 5000 til opgaven tiltrækker du måske en bestemt type leverandør, mens hvis du har 500.000 en helt anden.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 19:01

gweb:
Rasmus Hoeks er ikke Joomla ekspert i den forstand, han har "bare" lavet en side med tutorials han har samlet sammen fra nettet. Jeg kan klart anbefale Ronni, han er helt sikkert Danmarks mest kompetente Joomla udvikler. Jeg har selv arbejdet med ham på et par projekter, og jeg bruger også hans extensions - og der er ingen tvivl om at der er styr på det til mindste detalje.

Jeg vil nu lige have lov at tilføje, at jeg rent faktisk selv laver videotutorials til min side, og at jeg har skrevet over 50 artikler omkring emnet, samt sat over 30 sider op i joomla. Derudover har jeg undervist i brugen af programmet og givet fjernsupport til adskillige meget tilfredse kunder!

Men nej, jeg er ikke den rigtige at kontakte, hvis du skal have lavet en skræddersyet extension Smile 

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 31. Jul 09
Skrevet kl. 19:02

Rasmus Lindgren:

Nu laver vi ikke Joomla, så jeg kan ikke tilbyde dig noget, men det ville måske være en ide at definere scopet af opgaven lidt og evt. komme med et budget på hvad I har afsat til opgaven.

Timepriser svinger utroligt meget vores ligger fx. typisk på de 850, så hvis du fx har 5000 til opgaven tiltrækker du måske en bestemt type leverandør, mens hvis du har 500.000 en helt anden.

God idè - Vil ikke komme med det "scopet", da det vil være en strategisk dårlig idè. (man kunne jo blive kopieret). Dog vil jeg sige at vi kommer til at sælge software såsom grafisk design, forretnings værktøjer, men det er dog kun en lille del - der vil helt sikkert være til en bred smag.

Vedr. budgettet, så kommer i/du til at få 10% af det vi omsætter for. Da mine samarbejdspartnere ikke har penge til at ofre f.eks 200.000 kr på det...

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 19:06

Har du en mail eller MSN adresse vi kan kontakte dig på ?

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 31. Jul 09
Skrevet kl. 19:07

KwaZo:

Har du en mail eller MSN adresse vi kan kontakte dig på ?

Martinnhin@hotmail.com

Står i mit første indlæg :)

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)