Jeg så den netop nu her ;) |
Hvad med Rasmus Hoeks, tror jeg det er?
Han er vist stifter og ejer at sitet joomlatutorials.dk
Tjek sitet eller spørg ham
Hvad med Rasmus Hoeks, tror jeg det er? Han er vist stifter og ejer at sitet joomlatutorials.dk
Tjek sitet eller spørg ham |
Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere
Tak for tippet. :)
|
Rasmus Hoeks er ikke Joomla ekspert i den forstand, han har "bare" lavet en side med tutorials han har samlet sammen fra nettet. Jeg kan klart anbefale Ronni, han er helt sikkert Danmarks mest kompetente Joomla udvikler. Jeg har selv arbejdet med ham på et par projekter, og jeg bruger også hans extensions - og der er ingen tvivl om at der er styr på det til mindste detalje. |
Okay - Så leder jeg stadig efter en der kan komme ind i projektet, håber der kommer flere på banen :) |
Nu laver vi ikke Joomla, så jeg kan ikke tilbyde dig noget, men det ville måske være en ide at definere scopet af opgaven lidt og evt. komme med et budget på hvad I har afsat til opgaven. Timepriser svinger utroligt meget vores ligger fx. typisk på de 850, så hvis du fx har 5000 til opgaven tiltrækker du måske en bestemt type leverandør, mens hvis du har 500.000 en helt anden. |
Jeg vil nu lige have lov at tilføje, at jeg rent faktisk selv laver videotutorials til min side, og at jeg har skrevet over 50 artikler omkring emnet, samt sat over 30 sider op i joomla. Derudover har jeg undervist i brugen af programmet og givet fjernsupport til adskillige meget tilfredse kunder! Men nej, jeg er ikke den rigtige at kontakte, hvis du skal have lavet en skræddersyet extension |
God idè - Vil ikke komme med det "scopet", da det vil være en strategisk dårlig idè. (man kunne jo blive kopieret). Dog vil jeg sige at vi kommer til at sælge software såsom grafisk design, forretnings værktøjer, men det er dog kun en lille del - der vil helt sikkert være til en bred smag. Vedr. budgettet, så kommer i/du til at få 10% af det vi omsætter for. Da mine samarbejdspartnere ikke har penge til at ofre f.eks 200.000 kr på det...
|
Har du en mail eller MSN adresse vi kan kontakte dig på ? |
Martinnhin@hotmail.com Står i mit første indlæg :) |