Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler en "joomla" ekspert.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 31. Jul 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej gutter og gudinder

Jeg sidder og mangler èn der virkelig er inde i joomla og vil være med i et meget spændende projekt. Webshoppen kommer til at være på en .com som kommer til at fokusere på det engelske marked. Mine samarbejdspartnere og jeg har ordnet alt det praktiske, så du kan begynde dit arbejde med det samme. SEO kommer til at blive brugt meget og har en programmør ved siden af, der kan hjælpe hvis der opstår nogle uventede problemer i processen.

Hvis du syntes dette lyder meget interessant og har lyst til at høre lidt mere op det, så kontakt mig på min e-mail.

E-mail: Martin@Coolshop4men.com

Skriv lige "Mail sendt", så indlægget ikke ryger for hurtigt ned - tak.

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 31. Jul 09
Skrevet kl. 11:10

Ikke nogen der kan finde ud af joomla?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:12

Det er ikke altid man får svar indenfor 1 time, der skal nok komme nogle bud Smile

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:23

Og så endda en time en torsdag formiddag.

Rolig nu, godt nok er her masser af ivrige iværksættere - men måske bruger de det meste af deres dag på netop det: Iværksætteri.

Det er ikke alle iværksættere der bruger Amino 24/7 - og med din utålmodighed er der chance for at skræmme eventuelle interesserede væk. Hvem vil arbejde med en der ringe hver time og spørger hvorfor man ikke er færdig endnu?

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 31. Jul 09
Skrevet kl. 13:10

gweb:

Det er ikke alle iværksættere der bruger Amino 24/7 - og med din utålmodighed er der chance for at skræmme eventuelle interesserede væk. Hvem vil arbejde med en der ringe hver time og spørger hvorfor man ikke er færdig endnu?

Lad vær med at kategorisere mig når du ikke kender mig... Der bliver blot skrevet så meget her inde, at ens emne hurtigt kan blive hurtigt overset... Så det var mere for at "oppe" tråden..

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 13:12

Jeg kategoriserer ingen - jeg skrev sådan fordi det var det indtryk JEG fik. Dermed er der vel chance for at der også er andre der får samme indtryk.

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 31. Jul 09
Skrevet kl. 13:13

gweb:

Jeg kategoriserer ingen - jeg skrev sådan fordi det var det indtryk JEG fik. Dermed er der vel chance for at der også er andre der får samme indtryk.

point taken :)

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 13:32

Hvad nu hvis _ALLE_ gjorde det med deres indlæg? Det ville da være møg irriterende at se på.

Det er jo så smart at man kan se hvilke indlæg der er nye og som man ikke har læst. Så rette vedkommende skal nok finde det.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:30

I finder nok næppe nogen der har mere styr på Joomla end jeg har på disse breddegrader.

Men hvordan og hvorledes? umiddelbart er for tyndt beskrevet til at vække nogen interesse.

Skulle i ønske at uddybe hvad det handler om så mail gerne på ronni(a)redweb.dk

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 31. Jul 09
Skrevet kl. 16:34

Ronnikc:

I finder nok næppe nogen der har mere styr på Joomla end jeg har på disse breddegrader.

Men hvordan og hvorledes? umiddelbart er for tyndt beskrevet til at vække nogen interesse.

Skulle i ønske at uddybe hvad det handler om så mail gerne på ronni(a)redweb.dk

Kom dig i forkøbet, sendte en mail til dig kl. 14:07 :) .

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)