Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO tuning fra Dandomains

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 07:30

Nu har jeg ikke læst den der dandomain tuning bog, men man skal ikke kigge meget på din hjemmeside før man ser du absolut har brug for hjælp. Køb SEO lex også, der er virkelig banale ting som du burde lære også

Jimmy

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 08:20

Jeg har ikke læst Dandomain-bogen, men Thomas Rosenstand er en af kapaciteterne indenfor SEO herhjemme, så du kan trygt regne med at du får valuta for pengene.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 08:28

Det er også en jeg har overvejede at købe, men ser frem til eventuel feedback fra andre der har købt den, omkring dens kvalitet.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 08:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil starte med at sige at jeg ikke har læst den bog, men jeg kender Thomas, har læst seo-lex og nydt det.

I al beskedenhed ved jeg en smule om seo, og forfatteren, samt hvad han står for.

At anbefale en bog jeg ikke har læst selv er måske en smule i overkanten, så lad mig sige det således:

"Hvis jeg havde brug for at optimere en dandomain-shop ville jeg ikke bruge 2 minutter på at overveje om bogen ville være noget for mig... Det er jeg ikke et sekund i tvivl om at den vil være."

Jeg synes bestemt du skal købe den, og overveje at købe seo-lex eller seo 2.0 eller begge ved siden af...
De fordele du får ved at vide hvad du gør fremfor bare at arbejde med siden nærmest blindt kan virkeligt blive store.

Forfatteren er en rigtigt dygtig seo-mand, og har stor erfaring med dandomains shopsystem, så jeg har ikke fantasi til at forestille mig at du ikke vil ende med at tjene udgiften igen mange gange over de næste år.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 09:28

Tak for de pæne ord! SEO-TUNING er i eftermiddag en uge gammel, så det vælter ikke ligefrem med anmeldelser, men der er da én anmeldelse på vej indenfor få dage, ved jeg.

Og anmelderen har sendt mig konklusionen - han skriver: "Har du en DanDomain shop er SEO-tuning den bedste investering, du kan gøre. Ubetinget."

Jeg tror ikke, du bliver skuffet - der er solgt rigtig mange i den uge, der er gået. Og mange har benyttet sig af "Combo-versionen" med både SEO-LEX og SEO-TUNING også.

Du kan jo tjekke Light versionen: http://seo-tuning.seo-lex.dk/light.html

God fornøjelse!

Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Skrevet kl. 09:58

Hej alle igen Smile

mange tak for svarerne og Thomas du fik lige lidt ekstra reklame for SEO-TUNING Wink

Tror hellere jeg må bestille ...

Vh.

Klaus

www.vandklar.dk

www.danswim.com

Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Skrevet kl. 10:00

PS. til især Jimmy

Hvor får man fat i SEO-lex ?

Tak Smile

Klaus

www.vandklar.dk

www.danswim.com

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 10:01

Lad mig gentage Lars Larsen: Skal du sælge noget i verden, er der tre ting, der er vigtige:

1.: Marketing

2.: Marketing

3.: Marketing

Bestil du bare - du får jo også 18 sider bonus om Google Analytics fra Morten Vadskær og Jacob Kildebogaards kommende e-bog om webanalyse med i hatten.

Big Smile

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:27

Når man nu ikke gider sætte sig ind i dette emne, må jeg så spørge hvad det koster at få en til at tune min shop ? Jeg skal holdes helt uden arbejde i den forbindelse Smile

www.sliknet.dk

mvh

Jesper

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)