Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online BlackJack spillere søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Har i dag måtte erfare at mine evner i dette fabelagtige kortspil er udover min egen fantasi. Har skubbet 20% af min normale måneds indkomst på et par timer - Selvfølgelig kan det være en heldig dag, eller en god stime (Har terpet en del strategier og øver ca. en halv time inden jeg går i "money mode" så det er ikke fordi jeg vandrer i blinde når jeg spiller) Men kunne godt tænke mig at høre om der findes nogle netværk eller lign. Da jeg ser dette som en rigtig god mulighed til at skrabe kapital sammen til mine egne aktiver - Men mangler nogle "sparringspartnere" at kunne tale strategi og spil med.

Har prøvet google men det giver mig kun udenlandske sider fyldt med spam og reklamer.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 20:46

Online black jack er KUN held... Du kan spille efter alle de ekspertbøger der findes, men huset vil altid have 51 % chance for at vinde og dig 49%...

Hvis du føler du har talent for spil så kast dig over backgammon eller poker, her betyder talent rigtig meget og da du ikke spiller mod huset har du faktisk chance for at vinde..

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Skrevet kl. 20:58

Har tabt massere penge i poker, trods god læring og forståelse. Jeg har det bare ikke i mig - Synes det er mere risikabelt end blackjack (for mit vedkommende)

Men så må jeg vel bare have haft en heldig dag :)

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 21:01

Ja desværre.. Blackjack er bygget op så hvis man følger alle de bedste måder at spille på kam man max få sine chance op på 49 %.

Jeg spiller personligt ikke, jeg vil heller lave mine penge det good old way... Hard work and own buisness;)

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Skrevet kl. 21:04

Ja, det er jo så det jeg også ønsker som du kan læse øverst ;)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)