Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er grøn, både i koncept og i SEO.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Så er min hjemmeside ved at være færdig og kunne godt tænke mig at høre hvad i har at sige til den?

Skulle der være et par SEO eksperter der vil kaste et blik på den og hjælpe mig lidt på vej, vil jeg være meget taknemlig?

http://www.webage.dk/flair4hair/

Mvh Brian

Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:09

Jeg vil ikke gå helt vildt i dybden med din side, jeg har bare lige 2 hurtige "SEO-ting".

Dit "forside" link, linker til "index.php?menu=0002", lad det linke direkte http://www.webage.dk/flair4hair/ istedet.

Har du planer om at få et domæne der hedder flair4hair.dk på et tidspunkt? For så skal du lige være opmærksom på duplicate content. Du har nemlig via denne tråd linket til din side som Google så vil indeksere. Hvis der på et tidspunkt kommer en 100% identisk side på domænet flair4hair.dk, så vil Google højst sandsynligt vælge ikke at vise siden på det rigtige domæne. Løsningen på dette er simpel, du skal bare lave en 301 redirect eller slette siden fra den nuværende placering. Hvis du ikke har planer om at placere siden på et separat domæne, så er der ingen problemer.

Svendborg Webdesign - Design, programmering og søgemaskineoptimering.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:18

Flot webdesign.

Du vil nok møde meget skeptisme herinde omkring selv konceptet, og jeg tror også at du vil møde det hos firmaer.

Dette skyldes at tekstindholdet ikke afdækker kundens behov. Plus så ud sende du budskabet til 2 målgrupper på samme tid, hvilket gør at det virker uinteressant.

Jeg har følgende forslag til:

Forside: Du fortæller hvad du gør men ikke hvad Firmaerne får ud af det. Der ved fanger nysgerrigheden hos læseren og smutter igen. Du burde skrive i punktform al hvad firmarne får ud af det og intet andet.

Koncept: Her er du lidt inde på, hvad firmaerne opnår ved at gør brug af din service. Men hvad er det er gør det lettere for firmaerne ? Jeg kan se, at det er lettere for den ansatte. Bookingen er interessant service, så et godt udbytte.

Men vedr. Fordelene som du skriver, der blander du fordele for de ansatte sammen med firmarnes fordele. Jeg forslår at du deler fordelene op i 2 grupper istedet og kommer op med langt flere fordele til begge målgrupper.

Nå har jeg selv meget kort hår, men for kvinder så mangler du mere information om hvilken slags klip du tilbyder, nu da du ikke kan vaske deres hår.

Held og lykke.

Glenn.

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 22:39

Hej Brian,

Jeg har lige et par småting jeg vil nævne mht din side:

Det var lige et par ting jeg hurtigt fandt.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Nov 08
Skrevet kl. 21:26

Jeg takker for den kritik der har været indtil videre, som jeg vil betegne som positiv.

Er der andre der har en menning?

Mvh Brian

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 00:30

Hej Brian

Du bør aldrig, aldrig, aldrig have en hjemmeside på et domæne du ikke selv står som registrant af.

Lige nu går det godt; men om et år eller to kommer du i DEN grad til at fortryde det.

Måske allerede om nogle få timer, hvis du forstår alvoren i det jeg skriver.

Som andre skriver -allerede nu er bordet ved at fange - og jo mere du søgemaskineoptimerer andres hjemmesider med DIN tekster jo værre er du stedt den dag du vil have dit eget domæne.

Så se at få dig din egen hjemmeside.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Nov 08
Skrevet kl. 06:53

Det er kun et spørgsmål om nogle få dage inden den kommer til at ligge på www.flair4hair.dk men tak for det gode råd, så venter jeg lige med at udføre de SEO venlige tiltag.

Mvh Brian

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 09:47

Hej Brian

Din side er - ikke mindst takket være det link, du har lavet til den her fra Amino - allerede indekseret af Google. Det betyder, at du ryger lige i duplicate content, når du lægger den online på dit eget domæne. Eller sagt på godt dansk: Du har noget hængende 2 millimeter over slibestenen!

Spar dig selv op til måneders forsinkelse i at få placeringer og få det fikset med en 301 redirect af dit udviklingsdomæne til dit hoveddomæne i samme øjeblik, du går online med dit eget domæne.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:51

Thomas Rosenstand:

Spar dig selv op til måneders forsinkelse i at få placeringer og få det fikset med en 301 redirect af dit udviklingsdomæne til dit hoveddomæne i samme øjeblik, du går online med dit eget domæne.

Ja, hvis Brian kan få lov/mulighed/adgang til at lave en 301'er Huh?

Mvh,

Christian

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Nov 08
Skrevet kl. 19:54

En 301'er skulle ikke være noget problem... Wink

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)