Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Userinput/Feedback til BoligOasen.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg og en partner har i samarbejde med en udvikler arbejdet frem og tilbage på Boligoasen, der er en side for alm. brugere med interesse for boligindretning og boligdesign.

Det ville være dejligt med noget feedback fra jer aminoere. Så hvis i gider kommenterer på følgende og det der ellers falder jer ind, ville vi være jer taknemmelig.

1. Design herunder layout og brugervenlighed

2. Funktionaliteterne og brugervenligheden

3. Frit fra hoften.

Alt vel

Ian og Niki

Http://www.BoligOasen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:32

Hej begge 2.

Lækker og fræk layout. Den bringer smilet frem.

Men det under mig meget, at I har udladt at skrive på forsiden, hvilken behov I afdækker hos brugerne Crying

Der er måske en grund til det ?

/Glenn

Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:03

Hej Glenn.

Tak for dit svar.

Mht. indhold har vi endnu ikke údarbejdet indholdet endnu... hvilket behov og hvorfor vil i fremtiden være i topartiklen med det store billede på forsiden.

/Ian

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 16:04

Hej Ian og Niki

Jeg synes sitet er fint, og jeg synes slet og ret i skal sørge for at få det fyldt med unikt og relevant inhold så i kan få noget trafik, og så løbende evaluerer via google analytics på hvordan sitet performer. 

Jeg kan se et par småting, men ikke noget jeg vil sætte hovedet på huggeblokken for at pointere, fordi i sidste ende er det jeres brugere der skal bestemme om sitet er godt nok som det er, ikke os. 

Et site som jeres skal basalt set kun opfylde følgende kriterie:

Er sitet tryghedsskabende nok til at en bruger vil bruge mere end 3 sekunder på det - og til det vil jeg sige, på baggrund af layoutet - ja, men nu mangler der jo kvalitativt indhold og det er 85% hvis ikke mere af oplevelsen, så om jeg kommentere en smule på de sidste 15% er jo irrelevant. 

Se bare at komme igang :)

-Karsten

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:52

Det ser rigtig godt ud, men det aller første jeg tænkte da jeg så siden, at det var en af de der hvor man skal oprette sig en bruger, forderefter at tjene en masse point, som man så til sidst (måske) kan få vekslet til en iPod eller et gavekort.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)