Jeg ligger inde med dette super lækre design, som desværre ikke er blevet brugt endnu. Det stammer fra en opgave hvor vi valgte at gå en helt anden vej med kunden, men designet fejler ikke noget :)
Designet bliver leveret som grafik (PSD) og kan for næsten ingen penge blive kodet til XHTML og bruges som website. Det er en god mulighed for iværksætteren der vil spare penge på sin hjemmeside, eller webbureauet som vil have et billigt design til en kunde.
Kan kun se en side der ikke har noget med noget som helst at gøre, der er ikke noget tema, der er ikke nogen lækre billeder, noget generelt "super lækkert" er der ihvertfald ikke over denne side!
Der findes tonsvis af gratis templates derude der ser 1000 gange bedre ud til næsten ingen penge for en webside.
Tak for dit kritiske indlæg. Du mener ikke at der er noget lækkert over designet, og det er helt ok. Du kan måske ikke se det, eller også deler vi simpelthen bare ikke samme smag.
Der er bestemt et tema, der er udvalgt farver og elementer som er sammensat ordentligt, logisk navigation og det har et professionelt udtryk. Der er masser gratis templates derude som er brugt en million gange før, men jeg kan ikke se hvad det har med mit indlæg at gøre.
Jeg kan overhovedet ikke se formålet med dit indlæg, men lad nu det ligge :)
Kan kun se en side der ikke har noget med noget som helst at gøre, der er ikke noget tema, der er ikke nogen lækre billeder, noget generelt "super lækkert" er der ihvertfald ikke over denne side!
Der findes tonsvis af gratis templates derude der ser 1000 gange bedre ud til næsten ingen penge for en webside.
Det er da en gang pladder at lukke ud. Bare fordi du ikke bryder dig om det, er der jo ingen grund til at skriv sådan.Hvis du ikke har noget saglig kritik, så syntes jeg da bare du skulle holde dig fra at kommentere.
Jeg syntes det er et lækkert og simpelt design, som kunne anvendes til mange ting.
Jamen min kritik var skam saglig, jeg prøver at hjælpe den arme stakkel der er måske bliver overbevist om at dette skulle være et super lækkert design med en masse fine ord,for så bliver han taget ved røven. Hvis man vil have et super lækkert design så er det ikke dette design, så find et andet ord til at beskrive dette meget kedelige design, da man misleder en potentiel køber der vil starte en hjemmeside.
Det er vel ikke op til dig at afgøre hvad der er "lækker" eller "kedeligt". Bare fordi du ikke syntes at det er et lækkert design, betyder det jo ikke at alle har samme holdning.
Hvis du er mere til store flash sider så er det da helt fint. Men der er andre som mener at simple designs også er flotte.
Tom - fordi du ikke har samme smag som f.eks. mig, betyder det jo ikke at mit webdesign er grimt. Du får det til at lyde som om jeg prøver at lokke nogen til at købe et webdesign som er umådelig grimt. Det synes jeg ikke er tilfældet. Webdesignet er simpelt - ja - men det er pænt og kan blive super lækkert med det rette indhold på. Jeg forstår simpelthen ikke hvad det er for en type mennesker der bruger tid på at svine andres arbejde til, men du er vidst et af dem :)