Er dit snedkerværksted indrettet med Østens mystik og efter de ældgamle, kinesiske regler for feng shui? Har du lænset anlægskonto og købt stort ind af danske møbelklassikere? Eller har du indrettet mødelokalet med sækkestole og hyggekroge for at lade fantasien og ideerne løbe frit?
Kan du svare ja til et af udsagnene, eller har du gjort noget helt fjerde, og måske lidt mindre radikalt, ved indretningen af din virksomhed, vil vi på redaktionen meget gerne høre fra dig. Vi sætter nemlig fokus på "indretning på den fede måde" til fredagens avis, og vi vil derfor bringe nogle eksempler fra den virkelige verden.
Alt har interesse, også selvom det er et mindre projekt, der ikke har kostet mange penge. Så længe den fysiske forandring har haft en indflydelse, enten positiv eller negativ, på medarbejdene, dig selv eller omsæningen. Hvis du gerne vil vise dine nye lokaler frem, så send et billede samt en mindre tekst, hvor du forklarer hvad du har gjort, og hvad den nye indretning har betydet for din virksomhed.
Billede og tekst kan sendes til journalist Anders Bach Frandsen på abfr@erhvervsbladet.dk.
Er dit snedkerværksted indrettet med Østens mystik og efter de ældgamle, kinesiske regler for feng shui? Har du lænset anlægskonto og købt stort ind af danske møbelklassikere? Eller har du indrettet mødelokalet med sækkestole og hyggekroge for at lade fantasien og ideerne løbe frit?
Kan du svare ja til et af udsagnene, eller har du gjort noget helt fjerde, og måske lidt mindre radikalt, ved indretningen af din virksomhed, vil vi på redaktionen meget gerne høre fra dig. Vi sætter nemlig fokus på "indretning på den fede måde" til fredagens avis, og vi vil derfor bringe nogle eksempler fra den virkelige verden.
Alt har interesse, også selvom det er et mindre projekt, der ikke har kostet mange penge. Så længe den fysiske forandring har haft en indflydelse, enten positiv eller negativ, på medarbejdene, dig selv eller omsæningen. Hvis du gerne vil vise dine nye lokaler frem, så send et billede samt en mindre tekst, hvor du forklarer hvad du har gjort, og hvad den nye indretning har betydet for din virksomhed.
Billede og tekst kan sendes til journalist Anders Bach Frandsen på abfr@erhvervsbladet.dk.
På forhånd tak
Erhvervsbladet.dk
Igen en fed mulighed for omtale. Har du ikke allerede gjort noget sjovt ved kontoret, så gør det da for helvede i dag og få gratis omtale. Det kan jo i princippet finanisiere lidt sjov og ballade :-)
Desværre opfylder kælderkontoret her i Roskilde næppe jeres ønsker. Det er kedeligt og ultra traditionelt.Til gengæld stiller vi gerne op til en Erhvervsbladets MakeOver så i kan få en 3-delt historie med en "før, under & efter" vinkel på arbejdsmiljøets betydning for effektiviteten.
Før: Hvordan ser der ud nu. Hvordan påvirker det dagligdagen? Hvilke ulemper / klassiske fejl kan du finde?
Under: En indretningsarkitekts / Feng Shui ekspert / arbejdsmiljøforsker eller lignendes råd om hvad der skal til at ændre / optimere arbejdsmiljøet.
Efter: Hvad har den reelle effekt af ændringerne været? Nogen målbar ændringer? Erfaringer, kommentarer etc.
Synes du også denne ide er absolut fantastisk, så supplere jeg selvfølgelig gerne med interaktive præsentationer til artiklen
Så er det bare super ærgerligt at 'kontoret' består af en kontorstol, et skrivebord og en T61 :)
Håber I finder en mere kvalificeret kandidat.
MvH
Simon Tørring
Det er ikke oceaner af fantasi der belaster dig?
Hvor mange minutter vil det tage dig at overplastre hele dit "kontor" med fede citater fra kendte iværksættere, fylde hele kontoret med potteplanter og lave et urskovstema eller hvad helvede du nu syntes er sjovt. Kom da ind i kampen... ;-)
Havde jeg ikke skrevet dette indlæg og blot svaret med dette billede og en god tekst om hvor meget mine børn betød for mit arbejdshumør, så var det med garanti endt i bladet. Men nu er det jo svært at gøre det :-)
Så er det vist nu jeg skal på banen.....denne chance vil jeg ikke gå min næse forbi.
Jeg er jo den mange af jer sikkert står og venter på. Laver erhvervsindretning, som netop støtter op om virksomhedens trivsel, kunder&netværk, promotion, projekter, vækst og meget, meget mere....
Lavede for et år siden en indretning hos et coachingfirma med kun to ansatte. Deres vision var bl.a. at udvide firmaet , få flere kunder og flere ansatte inden for 1-2 år. Nu har jeg netop afsluttet en større udvidelse af firmaet og de er oppe på 4 ansatte og en hel del flere kunder. De har fået nogle fantastiske lokaler, som også bruges til udlejning og undervisning og indretningen har en ikke ubetydelig del af æren....siger de selv og deres kunder.
Mange virksomheder/butikker, har ofte et trist og rodet kontor. Her kan små justeringer i indretningen have en kæmpe effekt for hele virksomheden.
Nu har jeg jo så kun det ene værelse, som i forvejen er plastret godt til. Jeg har da tænkt på at gøre lidt mere ud af det, men indkomsten er ikke til det lige nu. Har også skrevet mit bidrag (godt nok lidt kort), så hvis der er interesse i at se hvordan en ung, fattig iværksætter møblerer sig, skal jeg nok tage en masse gode billeder :)