Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alle tidligere rekorder er blevet slået.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

For 3 mdr. siden blev Min-mave re-lanceret og de mange måneder op til har været en proces der har været lang, udfordrende og ikke mindst været det hele værd.

Det er altid spændende at se hvordan brugerne reagerer på et skifte, men når re-lanceringen så både er en ny platform, et nyt design og en helt ny menustruktur, så holder man tungen lige i munden og tør knap trække vejret.

For så udfordrer man virkelig skæbnen. Der er ikke noget værre end at tage noget fra nogen som de er trygge ved og kender ud og ind.

Men den beslutning havde jeg jo så truffet, så det var bare at vente på knald eller fald.

Heldigvis skete det første, og da jeg for få minutter siden sad og opdaterede vores annoncør side http://www.min-mave.dk/annoncering.htm var det med så stor en glæde at jeg knap nok kan beskrive følelsen.

ALLE tidligere rekorder er slået i løbet af august måned, og jeg mener ALLE Surprise Antal unikke besøgende, besøgende og sidevisninger på èn gang.

Den nye milepæl er nået med 150.000 unikke besøgende og over 8 millioner sidevisninger.

Jeg føler for alvor at jeg er på vej i den rigtige retning med Min-mave og det er bare SÅ fed en fornemmelse - Nu skal jeg bare ud over stepperne og for alvor i gang med at realisere mine mange ideer som har lagt i skuffen i alt for mange år efterhånden. Det gode er at de - som en god vin - blot er blevet mere modne og klar.

Ha`en fantastisk dag allesammen - må alle jeres ideer blive realiseret i fremtiden Idea 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med den gode start på dagen, selvom jeg godt ved at du er kommet alt andet end sovende til rekorderne! Smile

Hilsener

Tommy

Fra Haslev
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med succesen . Jeg brugte selv sidenrigtig meget da jeg ventede mig for snart 4 år siden. Held og lykke i fremtiden og god arbejdslyst! Yes

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det! Det er fandme godt gået af dig!:)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgit,

Det er helt fantastisk for dig.Cool

Et så stort skifte vil sjældent ske helt uproblematisk.
(Se bare skift af server på Danmarks bedste iværksætter forum Wink)

Så klap dig selv på skulderen!
Du viser, at det kan lade sig gøre. Godt gået! Yes

Ha' en helt fantastisk dag. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

"synes godt om" Big Smile

mvh Hans

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke Tillykke.

Det er det fede ved at være iværksætter og selvstændig - tage chancer og krydse fingre, og så lykkes med det!! Dejligt at høre om din succes.

Michael Kousgaard

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

STÆRKT!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er for fedt Birgit! Tillykke og godt gået!

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

FLOT FLOT FLOT...

Flot resultat. min kæreste bruger også din side :-)

Fortsæt det gode arbejde.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)